Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miten jaksan jatkaa...?

Vierailija
15.09.2010 |

Otsikko on jo sinällään paha, mutta...En tiedä miten aloittaa...Meillä on neljä lasta perheessä.. Minulla on kaksi lasta edellisestä suhteesta ja nykyisen kanssa kaksi yhteistä...Olenmme naimisissa ja aika "nuoria"... Mutta se ei kait ongelma...Eli siis ongelmaan tai asiaan mikä minua vaivaa, johon tarviin kommentteja niin pahoja, kuin hyviäkin... =) tai apua vertaistukea...

Suhteemme alkoi melkein heti erottuani aiemmasta suhteeesta, nuorempi lapseni oli vauva vielä...Mieheni rakstui minunn ja lapsiin todella paljon...Meni aikaa ja saimme yhteisen ekan lapsen ja vuoden päästä se alkoi...ns. kiusaaminen ja kaikki muu...Mieheni uhkailee, pakottaa, käskee ja teettä kaikki kotihommat "minun lapsilla". Saattaa myös ostaa "athallaan" sellaista ruokaa mistä lapseni eivät pidä ja kun yökkivät ruokaa pois, niin hän haukkuu heitä ja pakottaa syömään kaiken ja kehuu omiaan, vaikka he syövät ja käyttäytyvät paljon pahemmin...Puutun aina näihin ja hetken menee hyvin ja taas hetken päästä "piru on merrassa".. Olen aivan loppu, rakastan miestäni ja myös vihaan...Hänellä ns. normi koti yms... Mutta siltin hän kiusaa lapsia, sanomalla heitä tyhmäksi ja katsomalla halveksuen (siis minu lapsia). Hän nostaa omansa "kuninkaan asemaan" ja kehuu, vaikka lapset ovat paljon huonompia esim. syömään, kiroilevat ja kaikkea muutakin huonoa käytöstä. Mieheni kasvatusperiaate on, että hän on tuhat kertaa parempi kuin muut....Ja "HÄNEN" lapsensa ei tarvitse olla muiden lasten kanssa tekemisissä, koska ne ovat pajon huonompia kuin hänen lapsensa ja niiden arvo on nolla. Ja minun (aik. suhteen) lapset kelpaavat hänen lapsillen vain leikkikaveriksi,jos "hänen" lapsensa nii haluavat ei muuten.....Vaikea kertoaa, mutta en tiedä mitä teen...lapset rakastavat toisiaan, mutta huomaavat ja kärsivät tästä...Mies onb myös joskus minua kohtaan törkeä, esim. Naisen kuuluu tehdä ruoka, keittää kahvia miehelle ja antaa seksiä silloin, kun mies niin haluaa...Eihän kuulemma mennyt naimisiin sen takia, että joutuisi mastuboimaan....En vaan enää jaksa...Rahaa on ja kaikkea muuta...mutta sitten noi ongelmat?????

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut ja aion puhua hänelle siitä tänään... Ab

Vierailija
2/15 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa narsistiselta persoonalta. Ehkä parasta olisi erota.tiedän yhden vastaavan tilanteen, jossa nainen ratkaisi tilanteen antamalla aiempien lastensa huoltajuuden ent miehelleen, jolloin lapsilla on turvallinen ja vakaa koti isän luona ja vierailevat sitten äidin ja uuden perheen luna. Tuolloin vain sinä jäisit latistettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino jolla suojelet lapsesi on ero.

Kumpi on tärkeämpää, lapsesi vai liitto?

Sinä ap et kestä, pitäisikö lastesi kestää?? Mitä jälkiä tuo heihin jättää? Se ei ehkä näy vielä päällepäin, mutta...

Vierailija
4/15 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ihan ajatuksella tuo sun teksti ja mieti sitten kun seuraavan kerran luet lasten ja nuorten pahoinvoinnista, itsetunto-/vuorovaikutusongelmista lehdistä, että tarviiko kotia kauemmaksi mennä!?

Rahaa on ja kaikkea on, no menkää sitten pariterapiaan ja hoitakaa suhteenne ja perheenne kuntoon!

Lyön vaikka vetoa, että vuoden päästä olet edelleen samassa liitossa ja lapsesi voivat yhä edelleen pahoin, ainoa kuka tilanteeseen voi vaikuttaa olet sinä sillä muutos lähtee sinusta itsestäsi!

Vierailija
5/15 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kohtelee lapsiasi ja välillä sinuakin huonosti. Pitääkö jatkoa edes miettiä? Onko raha lastesi hyvinvointia tärkeämpää? Sitä paitsi vanhempien ero on lapsille helpompaa kuin huonossa ilmapiirissä asuminen.

Vierailija
6/15 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mene jakeluun sekään, että pistät sen miettimään, mitä jos omaa tytärtä tullaan aikuisena kohtelemaan noin, kun hän kohtelee sinua. Oma tytär saa toimia piikana ja panopuuna. Ja ehkä omat lapsenlapset joskus joutuisivat kokemaan isäpuolelta vastaavaa kohtelua, miten hän kohtelee omia lapsipuoliaan.

Yritä saada mies käsittämään, mitä vahinkoa hän aiheuttaa! Käy itse ainakin heti ensitilassa puhumassa jollekin asiantuntijalle tilanteestanne. Saat ehkä hieman perspektiiviä asiaan...

Ehdottomasti ero, jollei tahti muutu! Ja sanot miehellesi, että toivottavasti mahdollinen uusi mies ei kohtele hänen lapsiaan yhtä törkeästi vaan osaa rakastaa heitä kuin omiaan.

Vierailija
7/15 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa!

pelasta lapsesi ja eroa!törkypallo tuo miehesi!

Vierailija
8/15 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino jolla suojelet lapsesi on ero.

Kumpi on tärkeämpää, lapsesi vai liitto?

Vierailija
9/15 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö missä helvetissä pakotat lapsesi kasvamaan jos jatkat tuossa "liitossa?" Mieshän on sairas!!!

Vierailija
10/15 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhuminen ei tuota tulosta. Tuo on todella väärin lapsia kohtaan.

Vierailija
11/15 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta lapsesi, jos vielä voi.....

Vierailija
12/15 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa heidän tulevaisuuttaan. Pärjäät varmasti yksin paremmin.

Vierailija
13/15 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla neljän lapsen kanssa yksin ja vielä tuo taloudellinenpuoli, olen ns. "köyhä" (vaikka ollut töissä aina), mutta siltin en saisi tukia yms...Olen puhunut ulkopuolisille, mutta sanovat, että jos mies on liian paljon töissä hän voi puhua törkeästi, koska on väsynyt tms... AB

Vierailija
14/15 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi joutuvat kärsimään tuollaisesta joka päivä!! Ei se ole mikään syy, jos miehellä on töissä rankkaa.

Vierailija
15/15 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani puolestasi - miten epäreilua että ihminen voi muuttua noin alkurakastumisen jälkeen - mutta ei hänen käytöksensä mitenkään terveeltä vaikuta. Minä kyllä eroaisin tai sitten ainoa vaihtoehto on se, että menette yhdessä pariterapiaan jossa aiheena se miksi miehen on niin vaikeaa kohdella lapsia tasapuolisesti - joku vaikea tunnepuolen juttu hänellä asiassa on. Saattaa olla mahdollista että hän suostuu lähtemään terapiaan jos uskoo että eroat muuten ja minusta sinun kannattaa erota ehdottomasti jos hän ei lähde hakemaan apua ongelmiinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi