Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanooko miehesi sinua kauniiksi? tai kehuuko muuten?

Vierailija
15.09.2010 |

oletko mielestäsi kaunis?

minua ei mies ole koskaan kehunut ja enpä omastanikaan mielestä ole... laittaisin kuvan, mutta liian noloa =)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää mun olevan varmaan kaunein nainen jonka kanssa on koskaan edes päässyt juttelemaan ja ihmettelee aionko tosiaan olla hänen kanssaan koko loppuelämän. :)

Tuntuu välillä kummalliselta ja vaikea ottaa kehuja vastaa. En ihan tajua miksi noin komea mies voi pitää mua niin hyvännäköisenä..

Vierailija
2/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko mielestäsi kaunis?

minua ei mies ole koskaan kehunut ja enpä omastanikaan mielestä ole... laittaisin kuvan, mutta liian noloa =)

Vierailija
4/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes joka päivä =)

Kyllä mäm itteäni ihan mukavan näköisenä pidän.

Vierailija
5/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein, että olen maailman kaunein nainen :)

Ihan mukiinmenevän näköinen varmaan olen mutten tietenkään objektiivisesti katsottuna "maailman kaunein". Mutta hänelle olen ja se riittää.

Vierailija
6/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea ulkonäköön liittyvää.

Kauneus on katsojan silmissä, monen mielestä olen melko hyvännäköinen, mutta moni taas voi ajatella toisinkin. Lienen hyvää keskitasoa : )

Vierailija
7/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu mua harva se päivä.

Hyvinä hetkinä olen itsekin ihan tyytyväinen ulkonäkööni, mut huonoina päivinä aattelen, että huijaa kun olen tällainen saatanan hirvi. :-)

Mut ihanaa se on, että huomioi. Sanoo vaikka että sun hiukset on tosi nätisti tänään tai näytätpä sä hyvältä tai sun suu on ihana.

Vierailija
8/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskim. kauniimpi tai ainakin OLIN.

Vierailija
9/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt elämäntaparemontin ja painoni on tippunut lähes 20kg kesän aikana. Uuden ulkomuodon ansiosta tulee pukeuduttua toisin ja laittauduttuakin. Mies kulkee perässä ja puristelee ja halailee ja kehuu ja ylistää :D Toisaalta jees ihan kiva, mutta hmm... naurattakin jo, kun toinen pyörii ympärillä kuin kiimainen kolli :D

Vierailija
10/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka kerta, kun mies sanoo edes jotakin positiiviseksi tai kehuksi tulkittavaa, tiedän, että se haluaa jotakin. Viimeksi kehui että mulla on kivan värinen paita, kun halusi ostaa kitaraansa uuden vahvistimen viime keväänä, ja sitä ennen kehui, että "näytätpäs kivan pirteältä", kun halusi ostaa uuden tietokoneen alkuvuodesta. Nyt lähestyy isänpäivä, joten lähiaikoina alkanee taas kehumiset, jotta voi sitten "isänpäivän kunniaksi" ostaa sitä ja tätä itselleen, ja pitäähän sitä tietysti päästä poikien kanssa vähän juhlimaankin.

Seksiä saadakseen ei kehu, miehen lämmittelyt on tasoa "kiinnostaisko sua tänään?" No toisaalta, parempi ettei turhan päiten rupea valehtelemaan, kaunista musta ei nimittäin saa tekemälläkään, eikä mitään sinnepäinkään.

Vierailija
11/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseesta kyllä huomaan, jos hän niin ajattelee.

Olemme tosin olleet yhdessä jo 21 v, eli joskus ensimmäisen 10 vuoden aikana hän vielä kehui. Tai joo, kyllähän hän kehui epäsuorasti viime viikolla: minulla oli harmaat vaatteet ja mies totesi "harmaahiiri". Siihen minä mulkaisin ja mies totesi, että "sinusta ei harmaata saa tekemälläkään". Se oli minun mielestäni kehu :-).

Juu, mielestäni olen kaunis.

Vierailija
12/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa pitää itseäni kauniina tai hyväkroppaisena.

Yleensä kuittaan kehut "höpöhöpöllä" tai kehoituksella käydä optikolla. Nyt olemme treenanneet kauniisti kiittämistä :)

Vierailija
13/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina yhtä otettu, se on mulle tosi tärkeää, koska en ole mitenkään erityisen näköinen - hyväkroppainen kyllä, etenkin ikäisekseni.

Vierailija
14/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneuttani ja vartaloani ja ihanuuttani...

ihan nätti olen. Tosin en tajua mitä kehumista vartalossani voi olla, kun olen liian laiha ja siihen yhdistetään pienet tissit jotka roikkuvat kuin tiskirätit. Mutta ihan aidosti se niitäkin kehuu :) voi toista...

Vierailija
15/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kysyin häneltä, miksei koskaan kehu minua, kun muut miehet aina kehuvat ( miehen työkaverit yms)

Mies vastasi, ettei kehu, ettei minulla nouse "kusi päähän"!!

Siinä vaiheessa alkoivat hälytyskellot soimaan ja pahasti!

Miehen kehut olivat siihen asti olleet,että olen norsu tai lehmä yms.

168/62 ja ikää jo 37 vuotta

Vierailija
16/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri kuulla että oli kaunein äiti vanhempainillassa ja kyllä tuo muistaa aina tasaisisn väliajoin kehua vaikka ollaan oltu yli 20v yhdessä.

Olen edelleen kaunis vaikka ikää on jo 40v.

Vierailija
17/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen välillä omasta mielestä nätti, mutta puutteita on myös.

Vierailija
18/18 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut hääpuvussani (siihen asti sinäkin päivänä luulin olevani kohtalaisen sievä). Kaipa hän on turhan rehellinen valehtelemaan minulle päin naamaa.

Eipä sillä, ei minulla enää itsellänikään ole vuosiin ollut mitään harhakuvitelmia kauneudestani.

Sen tästä olen oppinut, että jaan itse kehuja ja kohteliaisuuksia ihmisille kun siihen on vähänkään aihetta. Sitä ei uskokaan kuinka pieni ystävällinen kehu ilahduttaa, ennen kuin itse jää niistä paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä