Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on perhekerhoissa?Ens ma olisi,en tiedä

Vierailija
15.09.2010 |

menisinkö. Kyseessä pieni paikkakunta, kuukausi sitten tänne muutettiin kahden pikkulapsen kanssa. Olen aika ujo ja "herkkis", joten jos porukka on kovin sisäänpäin lämpiävää niin luovutan varmaan heti :( toisaalta olen hirmu yksinäinen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä, minkäikäisen kanssa sinne kannattaa mennä.. No meillä tytär (8kk) on tehnyt päätöksen puolestani kun joka kerhoaamu on nukkunut niin makeasti, enkä ole sitten raaskinut herättää.. No jos ens viikolla vaikka sitten..

Vierailija
2/4 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata ihan ekan kerran jälkeen luovuttaa. Kyllä täällä meidän pikku kylässä ainakin aika nopeasti juttuun pääsi vaikken ketään tuntenutkaan. Mistä päin olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhekerhossa on aika sisäänpäin lämpiävää porukkaa, en oikein sovi joukkoon. Lapsen takia joskus mennään sinne, kun tykkää niin kovasti leikkiä siellä uusilla leluilla. Mulle itselle se on rasittavaa lähinnä istuskella lähes puhumatta se pari tuntia.

Aika kuvaavaa oli viime keväänä se, kun menimme pojan kanssa kerhoon viimeisten joukossa ja kun olimme riisuneet ja tulimme sisään ja toivotin huomenta kaikille, ei kukaan edes vaivautunut vastaamaan.

Vierailija
4/4 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miettiä jo etukäteen, että käy ainakin kaksi-kolme kertaa ennen kuin luovuttaa. Usein suomalaiset on melko ujoja tekemään tuttavuutta, mutta varmasti pääset nopeasti "kalustoon".

Ja tuollaisissa on se hyvä puoli, että kun näet perhekerhosta tuttuja äitejä esim. puistossa tai missä muualla vaan, on helppo mennä juttelemaan ja kysyä vaikka jostain, mitä tämä on kerhossa edelliskerralla kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan