Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako ekaluokkalaisesi merkata kaikki läksyt? Entä tuoko

Vierailija
15.09.2010 |

hän kotiin kaikki laput ja kokeet?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taisi olla silloin avaimet, penaali, puhelin, kirjat ja vihot. Ja tyttö tarkasti nämä aina ulko-ovella. Myöhemmin sitten laajentunut. Meillä myös kotityöt (taisi ekaluokalla olla roskien vienti, oman sängyn petaaminen ja postin tuominen sisälle) piti tehdä ns. itsenäisesti - eli ilman erillistä pyyntöä. Toisinaan muisti, toisinaan ei. Edelleen samoja asioita harjoitellaan, vaikka tyttö jo 12. Erittäin omatoiminen, mutta armottoman huoleton :)

Vierailija
22/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on kunnon lukkari, joten voi itse tarkistaa.. kaikki kirjay ja vihkot tuodaan koulusta kotiin. Loisto ope!

Ekalla oli ope, jolla ei ollut edes lukkaria (paitsi liikka)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuopetuksessa on mielestäni järkevämpää organisoida opetus tehokkaimmalla tavalla, joka ei suinkaan ole joka viikko tietty tunti tietyssä paikassa. Esim. joskus on mielekästä jatkaa edellisellä tunnilla kesken jäänyttä asiaa. Toki viikkotuntimääristä pitää pitää huolta pidemmällä aikavälillä. Sitävastoin huolehdin, että läksykirja laitetaan aina reppuun, mutta muut kirjat ovat koulussa. Minulla on pieni luokka (16 oppilasta), jossa ehdin seurata erityisesti näiden unohtelevien "humanterien" hommia.

ja meillä on kunnon lukkari, joten voi itse tarkistaa.. kaikki kirjay ja vihkot tuodaan koulusta kotiin. Loisto ope!

Ekalla oli ope, jolla ei ollut edes lukkaria (paitsi liikka)

Vierailija
24/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroistaan ja tehtävistää tuo kun on kotona niin huithapeli. Onhan tietysti eskareissa ja niiden opettajissa eroja. Luulen että täällä eskarissa on aika selkeä järjestys miten asioita tehdään, kuten kirjat/reissuvihko/tärkeät laitetan takaisin reppuun ja reppu viedään valmiiksi naulakkoon.

Vierailija
25/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei yhtään tykkää läksyistä.

Vierailija
26/27 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin puhuisit meidän pojasta;) Juu, kuolema korjaa, kun joutuu siivoamaan oman huoneen...Meillä käy välillä niinkin päin, että omat tavarat unohtuu pulpettiin ja repusta löytyy kaverin penaali;o

Vierailija
27/27 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että läksy on merkattu oikein ja sen jälkeen kirja menee reppuun.

Lapsi on ollut aika huoleton tapaus, mutta jotenkin on nyt tsempannut tässä asiassa paljon,

oli yksi aamu ottanut varoiksi jumppavaatteetkin jos niitä sattuisi tarvimaan, vaikka ei ollutkaan liikkaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi