Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"yksin" kotona, eli mies matkalla, mitäs tehtäis lasten kanssa?

Vierailija
15.09.2010 |

Ulkonahan siis staa enkä aijo mennä sinne missään tapauksessa. Mitähän kivaa keksittäisiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä lapsista kyse ja kuinka monta?

Vierailija
2/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ja mies on nyt 2 päivää poissa. Kävin lasten kanssa juuri uimahallissa, tykkää tosi paljon. Halli on kyllä lyhyen kävelymatkan päässä eikä sada juuri.

Sitten voisi leipoa lasten kanssa keksejä. Jo 2v. osaa auttaa ja isommat osaa tehdä ihan itse!

On myös kiva rakentaa maja paikkaan mihin ei yleensä saa, esim. ruokapöytään.

Voisitte kanssa tilata pitsaa kotiin.

Katselkaa lastenne vauvavalokuvia. Monet lapset tykkää niistä.

Tehkää ihanaa kanakeittoa. Jos lapset on yli 3 v. niin osaa jo leikata tylsähköllä veitsellä perunaa ja purjoa. Äiti leikkaa kovat kuten perunat. Sopii tosi hyvin sadepäivään.

Jos on sauna niin sinne vaan illalla! Jos ei niin kuumaan suihkuun tai ammeeseen lämmittelemään niin uni tulee nopeasti. Ja äiti saa surffata illan av:lla mun kanssa ja syödä herkkuja mitä leipoi lasten kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ei ole joten uimahalliin ei päästä, eikä siis mihinkään muuallekaan täältä kotoa.

Leipominen olis ok, mutta just saatiin syötyä edelliset leipomukset ja askarteluakin on jotehty. No, apsillehan niitä kumpaakaan ei ole koskaan liikaa, mutta ite eie nää oikein jaksais. Yksi leffakin jo kateltiin ja saunottiin eilen. Pitää varmaan viritellä joku lautapeli sadeillan iloksi...

Vierailija
4/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hauska koko perheelle (paitsi miehelle) sopiva leffa ja tehkää herkkupöytä. Askarrelkaa vaikka cocktail-tikkuja yhdessä.

Vierailija
5/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen lapsi saa valita yhden kirjan ja teette popkornia. Istutte rinkiin lattialle, popkornit keskelle ja äiti lukee ne kaikki kirjat vuorotellen, aloitetaan nuorimman valitsemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi