Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-kymppiset odottajat :)

Vierailija
15.09.2010 |

mites teillä on kertynyt raskauskiloja ja kuinka nopeesti ne kilot on sitte lähteneet?

sellasta vaan pohdin kun tämä on kolmas raskaus ja edellisistä kilot on aina lähteneet itsestään mutta silloin olinkin nuorempi...

mahtaako nyt olla toisin?

nyt vko 32 ja kiloja kertynyt 12.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aikanani sekä 30v että 32v odottaja. :)

Minulla kiloja kertyi ihan samalla tavalla kuin 24-vuotiaana ensiraskaudessa. Ja lähtivätkin samalla tavalla (eli imetysaikana tippui kaikki, jopa korkojen kera).

On toki henkilökohtaista. Joillakin on 3-kymppisenä jo aineenvaihdunta merkittävästi hidastunut. Itse huomaan vasta nyt, että esim. herkuttelu tahtoo kertyä takapuoleen ja lanteille eri tavalla kuin 10 vuotta sitten. ;)

Vierailija
2/2 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias odottaja ja kiloja on kertynyt 11. Kauhistuttaa! Paidat, housut jne ei kiristä yhtään, eli en näytä yhtään lihoneeni. Ruokavalio on pysynyt koko raskaus ajan samana, kuin ennen raskausaikaa. En siis ole mässännyt herkkuja jne. Toki liikunta on nyt jäänyt jo vähemmälle (nyt viikkoja 35), kun supistukset ikävästi haittaavat esim. reipasta kävelyä. Toivon ja rukoilen, että kaikki kilot lähtevät nopeasti synnytyksen jälkeen.. Olen aika hoikka ollut aina ja jotenkin kuvittelin, ettei mulle voi mitenkään kertyä raskausaikana lähellekään 10 kiloa painoa lisää, mutta niin vaan kertyi ja ennättäähän tässä sitä vielä kertyä lisääkin.. Jalat ja kädet ovat kyllä aika turvoksissa, että osa painosta saattaa olla nestettä. I hope..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän