Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Irc-gallerian äiti jolta otettiin lapset huostaan
15.09.2010 |
Muistatteko jo ajat sitten keskustelua, joka syntyi irc-galleriassa päiväkirjaa pitävästä äidistä jolta otettiin huostaan (muistaakseni) kolme lasta. Mitähän sille perheelle kuuluu? Muistatteko kuvia lapsista? Miltei joka kuvassa lapsi nukkui esim tuolissa kuin olisi nukahtanaut niille sijoilleen yhtäkkiä. Mahtaakohan äitiä vielä löytää galleriasta. Varsin avoimesti kertoi tilanteestaan, joten tuskin mikään hys hys -juttu, vaikka kohta taas joku tulee päälle "yksilönsuojakohkauksella".
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mitä järkeä on laittaa moisia nettiin jotka ois voinut dellata samoin tein??! No joo, ehkä kaikki ei kiinnitä huomiota valokuvauksellisiin yksityiskohtiin mut mä en jaksanut katsoa kuin parikyt ekaa, niin huonoja kuvia kerrassaan.