Avoin suhde muuttui helvetiksi!
Avoin suhde kääntyi helvetiksi! Sovimme tytsyni 19 v.) kanssa viime kesänä että hän saa luvallani kokeilla muitakin miehiä, ennen kuin kihlaudumme. Juhannuksena hän kertoi tavanneensa "kivan miehen" jonka kanssa oli harrastanut seksiä, miehen kotona pari kertaa. Sanoi että oli mukavaa, mutta on vakuuttunut että minä olen hänelle kuitenkin se oikea ja ainoa tämän jälkeen. Elokuussa hän kertoi tavanneensa saman tyypin, Vietnamilaisperäisen 20 - vuotiaan kundin joka on asunut suomessa lapsesta saakka, ja olivat paneskelleet pari kertaa. Olin mustis kullastani, pyysin että lopetamme kokeilun ja itse sanoin että en rakastele muita. Kihlajaispäiväksi sovimme 20.4.2011 ja päätimme lopettaa "avoimen suhteen" ja palata normaaliin. Eilen tyttöystäväni kertoi humalassa että oli mennyt tapaamaan "Vietnamilaista" koska tahtoi vielä kerran saada vierasta munaa. Vannoi että "tämä jää tähän." VITTU! Jätänkö hänet vai luotanko, saatana! Tekisin mieli panna kylmäksi se Vietnamilainen venepakolainen!
Kommentit (5)
etsi itsellesi tyttö jolla on jo ehkä sen verran kokemusta, ettei tarvitse kokeilla ensin muualla.
Sä olet ihan riittävä. ;o)
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Eikös se niin mene. Sovitte yhdessä aloittavanne avoimen suhteen, mutta sinä yksipuolisesti pyysit, että se lopetetaan. Ilmeisesti ei ollut tuo lopettaminen yhteinen päätös.
Tyttöystäväsi on jo niin monta kertaa saanut käydä vieraissa luvallasi, että sitä on vaikea lopettaa. Aina tulee jäytämään takaraivossa, että jospas vielä yhden kerran..
Jos tyttöystäväsi todella rakastaisi vain ja ainoastaan sinua ja kokisi, että olet hänelle se ainoa oikea, hänen sielunkumppaninsa, elämänsä suuri rakkaus, luuletko todella että kävisi silti panemassa vierasta ja tietoisesti loukkaisi sinua noin julmalla tavalla?
Itse olen naimisissa oman sielunkumppanini, suuren rakkauteni kanssa eikä tulisi mieleenikään kokeilla vierasta. Muut miehet eivät vaan yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään. Olemme oleet yhdessä 12 vuotta.
Itse olen sitä mieltä, että sinun kannattaisi etsiä se ihan oikea Oikea, eikä jatkaa tuollaisessa suhteessa, jossa saat aina jatkossakin epäillä, käykö tyttösi vieraissa.
Tsemppiä.
Kertomasi mukaan, hän on ainakin 5 kertaa paneskellut tämän miehen kanssa (+ ne kerrat, joita ei sinulle ole kertonut). Eipä kuulosta enää kovin "vieraalta munalta"..
olekin lopulta parempi että tyttö pääsee nyt kokeilemaan muita eikä sitten kun olisitte jo olleet pitkään kihloissa?
Jos olette sopineet vapaasta suhteesta niin sulla ei tavallaan ole oikeutta olla mustasukkainen...
-Oletko ihan varma että hän rakastaa sinua?
Itse en katsellutkaan muita kun seurustelin ekan poikakaverini kanssa. Kun oikeasti rakastaa, niin muut ei kiinnosta!
tulipas paha mieli kun luin.