Miksi mies kehuu ja pitää selvästi ihan erityylisistä naisista kuin minä?
tekee sen varmaan vahingossa, ei varmasti tahallaan halua aiheuttaa pahaa mieltä. mutta mies selvästi ihailee ja tykkää rempseistä, hymyilevistä ja hyväitsetuntoisista naisista. jopa serkkuaan kehuu, että "se ei mieti mitä muut ajattelee, se on kyllä tosi hyvä tyyppi".. samoin hymyilevä, hyväitsetuntoinen rempseä kaverini saa kehuja milloin mistäkin. samoin miehen kaverin puoliso on rempseä tyyppi niin sitäkin kehuu.
itse olen ujo, vakava "pohdiskelija" ennemmin, en ole kovinkaan nauravainen vaan sellainen ujo hymyilijä. tulee paha mieli kun mies kehuu ihan toisenlaisia naisia kuin minä olen. miksi mies edes on mun kanssa jos kerta IHAN erityyppiset ihmiset viehättää?
Kommentit (8)
Eihän se muiden kehuminen tarkoita sitä, et hän ei rakastaisi sua.
eniten Juliette Binochesta ja muutenkin pienistä, hennoista ja tummista naisisista. Minä olen vaalea, pitkä ja harteikas, viikinkinainen-tyyppiä. Mutta väittää silti mun ulkonäöstä tykkäävänsä.
Kyllä mä kysyisin että taidat tykätä tuon Liisan tyyppisistä naisista. Tykkäsitkö että mä olisin rempseämpi ja puheliaampi?
Ja voitais jutella siitä mihin se mussa aikanaan ihastui ja mihin mä siinä, ja onko ne samat ominaisuudet edelleen toisen mielestä kivoja vai toivoisko joskus jotain toisenlaista käytöstä. Luonnettaanhan ei voi muuttaa eikä tarvitsekaan, mutta hyvä noistakin on jutella.
hei, oikeasti: on vähän kaksi eri asiaa, millaisia naisia ihailee ns. kaukaa ja millaisen kanssa voisi elää. Minustakin on hauskaa tavata joku oikein rempseä ja sosiaalinen mies, mutta voi olla, että kotielämä sellaisen kanssa menisi äkkiä veriseksi.
Voithan hyvin kysyä mieheltäsi, että kaipaako sinulta hiukan ronskimpaa elämänasennetta. Siitä voi sukeutua ihan hyvä keskustelu, kunhan et ala pillittää tai kiukuta. Meillä naisillakin kun voi olla aika ristiriitainen miesmaku.
siitä, että hän pitää rempseistä naisista, SINÄ vedit pidemmän korren ja luultavasti juurikin tuon ujoutesi ja pohdiskelevaisuutesi takia. Eli sen sijaan, että tunnet huonoutta sinun pitäisi tuntea 'ylemmyyttä' suhteessa näihin toisiin naisiin.
Sinut miehesi halusi, sanot mitä sanot. =)
enkä jaksa sellaisen kanssa olla muutamaa kuukautta kauempaa. Toisaalta itse pidän myös mieheni tyylisistä.
Voi olla, että miehesi pitää monenlaisista, voi olla, että hän pitää kaverimielessä jonkunlaisista, mutta voihan se myös olla, että sinä et ole sellainen, mitä hän ihailee ja mistä pitää. Kysy ja tivaa. Tosin kannattaa myös miettiä, mitä teet, jos hoksaat, että vaihtoehto on tuo viimeisin.
Olen itse aika paniikinomainen tuosta samaisesta asiasta, että kumppanini pitää juuri minun piirteistäni, joten ymmärrän täysin :( Varmasti miehesi ei sitten ehkä kumppanina sellaisesta pitäisikään, ettehän te muuten olisi yhdessä, mutta on se ikävää, että sen havaitsemiseksi pitäisi lopettaa suhde. Hankala juttu on kyllä.
Olisin ihan käärmeissäni, jos mieheni kehuisi kaveriani. Vaikka olisi miten viatonta, tosin en usko, että se voi olla täysin viatonta, jos erikseen kokee asiaksi kehua kaveriani.
Varmaan jotain vaihtelunhalua pitkässä liitossa. Rakkaus ei kuitenkaan ole loppunut :)
Siinä miehesi tekee ajattelemattomasti, että kehuu muita jatkuvasti kuultesi. Oletko sanonut hänelle, että se loukkaa sinua?