Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun pyytää työsuhteen päättyessä työtodistuksen

Vierailija
15.09.2010 |

tuleeko siihen automaattisesti myös se arvostelu. Vai pitääkö pyytää erikseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö se arvostelu olla kokonainen lause?

Pyysin arvostelun 10-vuoden työerästä ja sen pidemmän version. Todistuksessa lukee: ahkera ja tunnollinen!!! =) Ei siis edes kokonainen lause.

Väliaikainen työtodistus, jonka sain samasta työstä, samalta pomolta on paljon laajempi ja kuvaavampi. Oli oikein kivaaa huomata, että minua arvostettiin noinkin suuresti, mitä tuo lopullinen todistus antoi ilmi. =/

Vierailija
2/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelun kirjoittaja päättää, mitä kirjoittaa ja itse en kyllä kehtaisi mennä antamaan mitään neuvoja tai toiveita, mitä tulee kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään ole tarkoitus tehdä romaania, vaan tuo olisi mielestäni hyvin selkeä näkmys työnhakijasta jolla lukee työtodistuksessa; AHKERA JA TUNNOLLINEN! Tuon kirjoittaminen vaatisi paljon alaisiltani.

Vierailija
4/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on useita mielestäni hyviä ja hyvin työtäni kuvaavia työtodistuksia. Yksi niistä on itse kirjoittamani (noloa kehua itseään). Pomo vain laittoi nimmarin alle.

Yhdessä työtodistuksessa on rasti ruutuun -arvio. Siinä taisi olla kolme vaihtoehtoa: hyvä, tyydyttävä ja heikko (tms.). Ei mitään muuta työstäni kertovaa. Olin kuitenkin "asiantuntijatehtävissä", joten olisin toivonut hieman muutakin. En tosin silloista esimiestäni ollut nähnyt koskaan henkilökohtaisesti, eikä hän tiennyt mitään työstäni(työhönoton aikaan oli toinen esimies). Pari kertaa kahden vuoden aikana olin soittanut hänen sihteerilleen että olen kipeänä.

Vierailija
5/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään ole tarkoitus tehdä romaania, vaan tuo olisi mielestäni hyvin selkeä näkmys työnhakijasta jolla lukee työtodistuksessa; AHKERA JA TUNNOLLINEN! Tuon kirjoittaminen vaatisi paljon alaisiltani.

Minusta olisi noloa saada työtodistus, jossa minua sanottaisiin ahkeraksi ja tunnolliseksi. Kuulostaa aivan pikkutytön kehumiselta. Ihme ettei siinä lukenut "kiltti tyttö".