Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä vertaistukea ja neuvoa kun mieheni on kuolemassa-ulkomailla?

Vierailija
15.09.2010 |

eli olimme juuri muuttaneet yhteen.lähdettiin elokuussa lemmenlomalle..loma muuttui painajaiseksi kun mies joutui sairaalaan sairastuttuaan vakavasti.lensin yksin suomeen ja miehen tila romahti siellä, on nyt teho-osastolla hengityskoneessa nukutettuna,ollut jo kaksi viikkoa.tila on niin vakava,että sammuttavat ehkä hengityskoneen pian...olen aivan shokissa,enkä osaa toimia mitenkään oikein..mistä voisin saada keskusteluapua.kriisiapu auttaa täällä kotipaikkakunnallani,mutta kaipaisin vertaistukea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai missä maassa miehesi on? Valitettavasti en osaa vastata kysymykseesi. Voimia!

Vierailija
2/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla..ei saada siirrettyä koska tila on niin kriittinen,ei kestä painetta keho siis lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta apua saa.

Sos-keskus varmasti osaa ainakin neuvoa eteenpäin ja heihin olen usein ohjannut ottamaan yhteyttä.

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus

t sairaanhoitaja

Vierailija
4/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nuoretlesket.fi/

Onko miehelläsi toivoa toipua?

Vierailija
5/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä yhteyttä nuoriin leskiin. Joku tuossa laittoikin linkin. Itse kuulun nuoriin leskiin. Jäin leskeksi 5v. sitten kun olin 25v. itselleni jäi kolme pientä lastakin... Nuorista leskistä on ollut suunnaton apu. Voimia. Niitä tarvitset ja niitä sinulle toivon sydämeni pohjasta.

Vierailija
6/6 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö EMA-lääkäri tai joku muu taho, jota vakuutusyhtiönne käyttää tällaisissa tilanteissa asiantuntija-apuna ole antanut sinulle mitään neuvoja, kuinka toimia ja miten tästä eteenpäin?