Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu mielialalääkettäsi! Etenkin sosiaalisista peloista kärsineet.

Vierailija
14.09.2010 |

Eli jos jokin lääke (mikä?) on auttanut sinua huomattavasti, jos olet jännittäjä/sosiaalisista peloista kärsivä, niin kerro ihmeessä! Kiitos. Itse olen lääkäriin menossa, ja jo alustavasti haluaisin tietää auttaako ylipäänsä mikään. Ja kerrotko vielä miten lääke on auttanut? Kiitos. =)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jonkin aikaa juttelemassa lääkärin kanssa ja söin jonkin aikaa zoloftia. Nyt muutama vuosi vierähtänyt. Ei tarvi lääkkeitä, tai käydä juttelemassa enää, joten ainakin auttoi minua. =)

Vierailija
2/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin söi sitä masennukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirun hyvä, kallein, mutta tutkitustikin paras. Elämänhalu ja veikeys palannut

Vierailija
4/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin söi sitä masennukseen

Vaikuttaa varmaan suuresti se annosmäärä/pv, ja masennukseen varmaankin määrätään hiukan suurempa annoskoko kuin mitä tuohon paniikkihäiriöön. Riippuen tietysti kuinka paha/lievä masennus/paniikkihäiriö on.

-2

Vierailija
5/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisempi ja sanavalmiimpi ja muuta kivaa, mikä on mielestäni ei-toivoittu sivuvaikutus. Minä syön lääkettä paniikkihäiriöön ja masennukseen enkä sinänsä haluaisi että saan jotain etu(matka)a työelämässä lääkityksen avulla. Vähän niinkun työelämän dopingia? No, vähän huumorilla tän heitin, mutta totta toinen puoli.

Vierailija
6/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jonkin aikaa juttelemassa lääkärin kanssa ja söin jonkin aikaa zoloftia. Nyt muutama vuosi vierähtänyt. Ei tarvi lääkkeitä, tai käydä juttelemassa enää, joten ainakin auttoi minua. =)

Toimii erittäin hyvin ilman mitään zombie-vaikutusta. Tosin annostus on matalin mahdollinen. Tunteet ovat ennallaan, mutta sosiaalisten tilanteiden jännittäminen ja jatkuva epäonnistumisen pelko ovat lääkkeen ansiosta hävinneet lähes olemattomiin.

Vierailija
7/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittojakin löytyy. Annostelun kanssa ja haju, joka ei tosin itseäni haittaa laisinkaan.

Eikä käyttö päivittäin ilmeisestikään ole terveellistä ja jotkin työtehtävät vaativat raittiutta.

Vierailija
8/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos todellisuudessa ilman masennusta oletkin sanavalmis? Oma mömmöni on Cipralex joka on päivitetty versio Sepramista. Ja kyllä se on tehnyt mulle eetvarttia myös sosiaalisessa mielessä. Töissä on kiva kun uskaltaa jutella ihmisten kanssa eikä tartte pelätä ja jännittää jokaista päivää. Elämä ilman masennusta on kivaa.

Vierailija
9/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin ehdotetaan joko Sepramia tai Cipralexia, joten kumpaan sitten kallistuisi... masennusta/alakuloa ehkä paremminkin on välillä, mutta ei häiritsevästi, mutta sosiaalinen kömpelyys on tehdä minut hulluksi välillä, kun en saa sanaa suustani ja jännitän jatkuvasti ihmisten seurassa, maha aina sekaisin jne. moninaiset oireet, eikä kotoa huvittaisi mihinkään lähteä :(

ap

Vierailija
10/20 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cipralex maksaa melkein satasen per sata tablettia, vähän vaihdellen vahvuuden mukaan.Sepram on tosi paljon halvempaa.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/geneerinen.laaketiedot?p_ni…

http://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/geneerinen.laaketiedot?p_ni…

Citalopram on vielä Sepramiakin halvempaa, melkein ilmaista. Mutta mulla toi halpisaine ei auttanutkaan, mutta hilpeästä mielestä maksan kyllä mielelläni.

Vierailija
11/20 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kiinnostaa että muuttavatko nuo lääkkeet jotenkin persoonallisuutta että toisetkin huomaavat..? Sivuvaikutukset ovat kyllä niin hurjan kuuloisia, että enpä tiedä uskallanko mitään muuta ottaa, kuin rauhoittavaa :/

ap

Vierailija
12/20 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksihalut tosiaan pysyvät, lievittää ahdistuneisuutta ja virkistää.

Vierailija
13/20 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla ettei sosiaaliseen pelokkuuteen ja jännittämiseen auta mikään lääke?

ap

Vierailija
14/20 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla ettei sosiaaliseen pelokkuuteen ja jännittämiseen auta mikään lääke?

ap

Vierailija
15/20 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vie seksuaalisia halujakaan niin pahasti kuin muut koittanut lääkkeet.

Vierailija
16/20 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli orgasmitkin ihan hukassa.

Lopetin moisen roskan syönnin ja nyt maistuu seksi ja orkku tulee helposti taas.

Vierailija
17/20 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta pian tuijottava ja selvästi mielenterveysongelmaisen näköinen päälle päin?

ap

Vierailija
18/20 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli orgasmitkin ihan hukassa.

Lopetin moisen roskan syönnin ja nyt maistuu seksi ja orkku tulee helposti taas.

Otitko jotain tilalle?

Vierailija
19/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos jokin lääke (mikä?) on auttanut sinua huomattavasti, jos olet jännittäjä/sosiaalisista peloista kärsivä, niin kerro ihmeessä! Kiitos. Itse olen lääkäriin menossa, ja jo alustavasti haluaisin tietää auttaako ylipäänsä mikään. Ja kerrotko vielä miten lääke on auttanut? Kiitos. =)

Aloita ssri ja toivo että osuu mahdollisimman nopeasti sopiva kohdalle. Olosta tulee terve.

Vierailija
20/20 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti kiinnostaa että muuttavatko nuo lääkkeet jotenkin persoonallisuutta että toisetkin huomaavat..?

Eivät todellakaan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi