Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin just näöntarkastuksessa

Vierailija
14.09.2010 |

oikeassa olin, vahvuutta lisää. Linssit päälle 500 euroa, vanhat vasta vajaat 2v. En raaskinut ottaa uusia kehyksiä tällä kertaa.

Juuen mee specsaversille =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Favopticilta silmälasit halvalla. Ruotsista.

Laita Googleen Favostic ja tutustu.

Siellä on laaja valikoima kehyksiä. Ruksataan kolmet jotka haluaa kotiin kokeiltavaksi.

Ei tule postimaksua Sinulle vaikka et huolisikaan...no jos löytyy sopivat kolmet sangat, merkkaat minkä otat ja palautat laatikossa jossa tuli. Laitat mukaan silmälasireseptin. Ne tekevät siellä valintasi mukaan.

Mukana kaavakkeessa kysytään kovapinnoite jne.

Taaskaan ei maksa Sinulle postimaksuja kun palautat koesangat ja reseptin Favopticille.

Sitten tulee paketti jossa on silmälasisi ja minulla oli lasku jolla maksaa, ei ollut siis maksettava pakettia hakiessa, vaan saa ensin kokeilla onko OK ja sitten maksat laskun jos pidät ostoksen.

Otin kaukolasit, näen hyvin niillä mutta en ottanut lukulaseja. Sai palauttaa ilman postimaksuja eikä tarvitse selittää mitään. Kuitenkin toivovat selitystä miksi ei ota, koska haluavat parantaa palvelua.

Otin -5 JA -7 linssit +sangat, kovapinta ja tummennus, siis tummenee aina ulos mennessä ja valenee sisään tullessa. Yhteensä 160€ että halvalla sain. Sangat olivat tavalliset muoviset, olen vaatimaton muutenkin, kun halvalla saa.

Vierailija
2/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ihan tyytyväinen, maksoi 199€, sain kahdet sillä hintaa, toisis ohennetut linssit ja toisis tavalliset aurinkolaseina.

Mä oon kanssa monesti miettinyt et tilaisin netistä mut kun mä en kehtaa mennä taivututtaan niitä liikkeeseen kun en oo niitä sieltä ostanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettyjen kauppojen parjausten uhreja. Minä olen ostanut kolmet lasit specsaversilta. Ei mitään muuta eroa kuin se hinta.

Vierailija
4/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ne mittaukset on millin, joskus jopa puolen millin, tarkkaa hommaa eikä ihan joka kössi siihen hommaan taivukaan!!!

Varsinki monitehot ehdottomasti kaupasta!!

Vierailija
5/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et mene specsaversille ?

Vierailija
6/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luota specsaversin laatuun. Kerran kävin katsomassa nekä ollut tyytyväinen näkemääni.

Netistä en ikinä tule laseja hankkimaan, kerran tilasin favoptikista kokeiltavaksi ja ne vasta kamalia oli. Liikkeestäkin on riittävän vaikeaa löytää kauniisti istuvat kehykset.

Hinta nousee noin korkeaksi monitehojen takia, ohennusten ja kovapinnotteiden takia. Lisäksi saan tuolla hinnalla hyvää palvelua ja yleensä pikkukorjaukset hoidetaan veloituksessa

Vierailija
7/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa isommatkin.

Vierailija
8/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa isommatkin.

Vierailija
9/9 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani meni koko raha hukkaan, kun tilasi lasinsa netistä. Linssien polttopisteitä (tai mikä onkaan oikea sana) ei ollut tietenkään laitettu pupillien kohdalle, vaan vähän sinnepäin, eikä hän siksi voinut pitää lasejaan. Liikkeissähän katsotaan sellaisella laitteella, kuinka kaukana pupillit ovat toisistaan, jotta lasien "tarkan näön alue" tms. tulee oikeaan kohtaan.

Ostin muuten kuusi vuotta sitten aurinkolasit Instrusta, hinta 69 euroa. Nyt ostin uudet, edelleen tuplaohennetut (mikälie), eikä vahvuus kovin paljon parempi, hinta 330 euroa! Osa hinnasta tuli jo ihan linsseistä, joten ei olisi auttaneet euron kehykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan