Oletko koskaan mennyt nolaamaan itsesi kännissä? ov
Sönköttämällä jotain jollekin tai tekemällä kenties jotakin muuta?
Itse menin viime viikonloppuna selittämään työpaikkani ylimmälle esimiehelle jotain mistä en muista sanaakaan! Todennäköisesti jotain ihan ns. harmitonta, en siis haukkunut häntä tms., mutta hävettää aivan s**tanasti. En kyllä ihan vähään aikaan pääse tästä yli..
Kohtalotovereita?
Kommentit (7)
miehen siskon miehen kanssa on pidetty pientä peliä.
En edes kehtaa kertoa täälläkään.
Legendaariset kaikki A:sta Ö:hön on kokeiltu, ja vielä sävelletty itse päälle jotain hyvin paljon erikoisempaa ja paljon. Näitä sattuu, enkä jaksa välittää.
Eikö se nyt vähän kuulu asiaan, että kännissä aina toisinaan nolaa ittensä. Ei se kivaa ole, mutta niin käy joskus.
mutta jos en muista, niin niitä ei lasketa
Sillä hetkellä jutut ovat tuntuneet ylimaallisen viisailta ja fiksuilta. Onneksi keskustelukumppanini ovat puhuneet samantyyppistä skeidaa ja itsekin olleet ihan perseet olalla.
oli sanoa tutulle miehelle että hänellä on tosi ruma tyttöystävä vaikka itse on tosi komea. Ei muuten, mutta tästä on 10 vuotta ja olen nyt tämän "ruman tyttöystävän" kanssa tosi läheinen ystävä.
Sanani hävettävät, koska typerämpää tuskin voi suustaan päästää. En tiedä muistaako mies, enkä sitä onko sanonut tälle naiselle, nykyiselle vaimolleen. Kyllä hävettää tämä asia ja tulee hävettämään.
Yksikään muu suomalainen ei koskaan ole mokannut kännissä.... hyi sinua...