Hauskaa, että kumpparien käytöstä on tullut muodikasta
kun yleensä nuorten muodikkuus on jotain mahdollisimman epäkäytännöllistä... niin nyt tuolla katukuvassa on kumpparit melkein jokaisella.
Kommentit (26)
ja sekin, että pipot on ollut trendikkäitä. Eihän sellaisia ikinä voinut päähänsä muinoin laittaa...
Tuskin Nokian perusmustat? Vai ovatko?
Millaiset kumpparit ovat muodikkaat? Tuskin Nokian perusmustat? Vai ovatko?
Monenväristä hai-saapasta ainakin eniten kadulla tulee vastaan.
hauskempaan ja leikittelevämpään suuntaan.
vanhat Nokian mustat saappaat...no hyvä :)
Eivät tue tarpeeksi ja ovat hiostavat.
Miten nuo "pahimmassa" iässä olevat yläastetytöt? Käyttääkö nekin kumisaappaita esim. koulussa?
ja monen kotiäitivuoden jälkeen TODELLA yllättynyt kun näin mitä naisilla oli päällään; kumisaappaat ja semmonen mekko-paituli joka lähtee leveänä heti tosta rintojen alta. Mukavan rentoa, ei siinä mitään, mutta enpä olisi itse -ennen lauantaita ja sitä että hiffasin et se taitaakin olla muotia- mennyt viikonloppukylään ja vielä mahdollisille jatkoille stadiin moisessa asussa! Ihan karjakkomeiningille näytti silmääni, mutta kuten sanottu, ihan kiva et tuommoista rentoa vaihteeksi. Itse erotuin joukosta -minä muotitiedoton- niissä parjatuissa bootcut-farkuissani ja villatakissani.
Hienoja ja värikkäitä saappaita. Juu ei meidän nuoruudessa... :)
Pari vuotta sitten hait oli kova sana, ehkä viisi vuotta sitten. Nykyäänkin ne kyllä käy, siis kukaan ei katso pahalla jos kumppareilla käy arkena kaupungilla, mutta ei ne enää kyllä muotia ole.
Ja jos jotkut, niin juuri semmoiset kohtalaisen perussaappaat, pitkävartiset joissa ehkä nauhat edessä.
Kumpparit voi katsos laittaa "rentotrendi"päivänä. :)
Munkinmielestä on hienoa, että muoti on mennyt sentään joiltain osin fiksuun suuntaan (nimenomaan pukeutuminen, laihuusihannointi harmi kyllä ei näytä muuttuneen).
Itse ollessani yläasteella (n 15v sitten) eipä olisi voinut kuvitellakaan, että muut kuin jotkut "nössöt" olisivat kulkeneet syksyllä saappaat jalassa, pipo päässä ja sadetakki päällä! Ja nyt tuo on ihan normaalia! :)
Pari vuotta sitten hait oli kova sana, ehkä viisi vuotta sitten. Nykyäänkin ne kyllä käy, siis kukaan ei katso pahalla jos kumppareilla käy arkena kaupungilla, mutta ei ne enää kyllä muotia ole.
Ja jos jotkut, niin juuri semmoiset kohtalaisen perussaappaat, pitkävartiset joissa ehkä nauhat edessä.
Onkohan ne kumisaappaat sitten tavallaan jääneet pysyvästi käyttökengiksi? Että vaikka eivät olisi erityisesti muodissa, niin niitä pidetään normaalina märän sään kenkinä? Siis toisin kuin joskus aiemmin, jolloin ne oli vain lasten tai junttien kengät...
Tuskin Nokian perusmustat? Vai ovatko?
Nyt on tullut paljon myös sen merkin kopioita.
Metsässä voin pitää niitä, mutta ne ovat liian hiostavat, eivätkä tue yhtään.
Siis kokemuksia vain jostain värikkäistä saappaista ja nokialaisista.
ja monen kotiäitivuoden jälkeen TODELLA yllättynyt kun näin mitä naisilla oli päällään; kumisaappaat ja semmonen mekko-paituli joka lähtee leveänä heti tosta rintojen alta. Mukavan rentoa, ei siinä mitään, mutta enpä olisi itse -ennen lauantaita ja sitä että hiffasin et se taitaakin olla muotia- mennyt viikonloppukylään ja vielä mahdollisille jatkoille stadiin moisessa asussa! Ihan karjakkomeiningille näytti silmääni, mutta kuten sanottu, ihan kiva et tuommoista rentoa vaihteeksi. Itse erotuin joukosta -minä muotitiedoton- niissä parjatuissa bootcut-farkuissani ja villatakissani.
Pidän muuten kanssa bootcutteja, olivat muotia tai ei. Villatakitkin käyvät :)
Pidän muuten kanssa bootcutteja, olivat muotia tai ei. Villatakitkin käyvät :)
ja säästetään lantsarit marjamettiin ;)
minä olen pitänyt kumppareita sateella jaloissani viimeiset kymmenen vuotta. Ja kaupungissa asutaan.
Huvittaa mammat, jotka talloo hytisevinä litimärissä pikkukengissään, kun villasukat ja kumpparit olisivat paljon mukavammat..
Minulla on Hai-Low kumpparit. Olen pitänyt niitä nyt autoilukenkinä. Olin lähtemässä pieneen reissuun Mietin , että mitkä kengät laitttaisin jalkaan . Laitoin kumpparit , niillä on hyvä painella polkimia.
Oli muotia tai ei, itsekin olen käyttänyt kumppareita niin pitkään kuin muistan. Samoin kaupungissa asutaan. Ei ole mitään sen mukavampaa kuin loskaisena aamuna kävellä töihin ja katsoa kun muut kastelevat nahkajalkineensa lammikoissa samalla kun itsellä ihanan lämpimät jalat. Nyt läysin Prismasta ihanat pitkävartiset mustat korkokumisaappaat, ihan vanhan ajan malliin. Minun puolestani tämä sade saa jatkua....