Millainen tatuointi sinulla on ja missä?
Kommentit (26)
kun mut tunnistettais heti, kun kellään muulla ei ole samanlaista tatuointia.
lukea, miksi joku on ottanut pääkallon kuvan. Luulisi sen olevan sellainen aihe, ettei kukaan voi pitää sitä KIVANA. t. se, joka ihmetteli pääkalloja ja käärmeitä - biologiaa lukenut itsekin, mutta pitää monia muita eläimiä paljon miellyttävämpinä :)
Jostakin kummallisesta syystä mä pidän käärmeistä ja pääkalloista kun toiset vaikkapa kiinalaisista merkeistä. Sopii mun tyyliin paremman kuin jotkut söpöt kukkaset tms. Tuossa kyynärvarressa nuo ovat jo jokusen vuoden olleet ja edelleen niitä on kiva kattella =)
En itsekään tykkää "söpöilystä", mutta pääkalloista tulee mieleeni lähinnä kuolema - ja sekin tuntuu muuten kauhealta, miten äidit voivat ostaa lapsilleen jotain pääkalloaiheisia vaatteita yms! :)[/]
En ole koskaan ajatellut esim. pääkalloa mitenkään kuolemaan liittyvänä, hassua kylläkin. Tykkään kaikesta rajummasta, joten pääkallo on melko luonnollinen valinta (ja kyllä, olen ottamassa pian samantyylisen tatuoinnin).
Myönnän, että pojaltani löytyy yksi pääkallopaita, aika raju sellainen. Hän tosin itse halusi sellaisen. Lieneekö syynä se, että kun äiti ja isäkin pukeutuu sellaisiin vaatteisiin =D
Eläinaiheisia ja yhdessa on kolmen lapsen nimet. Ei kiinnostaa paskaakaan, mitä muut niistä ajattelee, ne on siellä minua varten.
Eikä kiinnosta kuinka ruttuisia ne ovat kun olen 70-kymppinen, tuskin enää tarvitsee ketään hurmata. Mä voin sitten vanhainkodissa olla kovismummo! :D
Lävistyksiä on ollut yhteensä viisi, enää ei yhtäkään.
kun mut tunnistettais heti, kun kellään muulla ei ole samanlaista tatuointia.
Voi pääkallollakin olla merkitys. Itselläni ei ole pääkalloatatuointia....
En itsekään tykkää "söpöilystä", mutta pääkalloista tulee mieleeni lähinnä kuolema - ja sekin tuntuu muuten kauhealta, miten äidit voivat ostaa lapsilleen jotain pääkalloaiheisia vaatteita yms! :)