Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten hiustenleikkuu hinta

Vierailija
13.09.2010 |

Mitä maksatte lasten (alle 10 v) hiustenleikkuusta Helsingissä? entä muualla?

Hinnat laidasta laitaan. Etsin edullista parturia pojalle, voitteko suositella kantakaupungista edullista ja hyvää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaan ihan itse kotiparturikoneella. Alle 50 euroa maksoi kone ja sillä ajetaan kahden pojan ja niiden isän hiukset monta vuotta. Aika halpaa.

Vierailija
2/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle kouluikäisen halvempi, en kyllä ymmärrä miksi, helpompi leikata koululaisten hiuksia yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenleikkuista 19 euroa/ lapsi. Ja sama hinta tytön ja pojan hiustenleikkuusta (tosin tytölläkin kevyyesti kerrostettu malli).

Vierailija
4/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan itse kun poika ei suostu parturiin. Aluksi tuntui vaikealta, mutta täytyy sanoa, että kun itse leikkaan niin on paremman näköinen kuin ne kerrat kun kolme eri parturia ennätti ne leikata ja vain yksi eli neljäs oli kunnollinen, mutta on liian kaukana. Poika siis teki lakon viimeisen parturin jälkeen ja nyt leikkaan itse aina kun tarvitsee. Ei laita vastaan kun tietää, että toinen vaihtoehto on parturi.

Olen kyllä aikaisemminkin leikannut miehen paksuja hiuksia sekä koiran paksua vaativaa turkkia muotoon eli en kuitenkaan sängelle koneella.

Vierailija
5/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös alakoululaisen hiustenleikkuusta. Jo on Helsinki kallis.

Vierailija
6/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa maksamme 15 e myös alakoululaisen hiustenleikkuusta. Jo on Helsinki kallis.

Vierailija
7/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa maksamme 15 e myös alakoululaisen hiustenleikkuusta. Jo on Helsinki kallis.

Turussakin maksaa monessa paikassa tuon verran!

Vierailija - 13.09.10 11:30 (ID 11137113)

Eli Turussakin siis jopa 28 e, huh. Olen Turussa maksanut 15-18 euron hintoja yleensä.

Vierailija
8/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän seutu

Vierailija
9/10 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat 4 ja 5 vuotta. Halvemmalla haluaisin kyllä päästä, mutten itse kyllä osaa leikata ollenkaan hiuksia. Enkä halua pojille siilitukkaa (vert.sellainen ajokone). Tyttärellä 9v on ollut nyt vuoden leikkaamatta, kun kasvattaa pitkiksi, mutta tasoitusta latvat kaipaisi kyllä. En vain siitä viitsisi 19 euroa maksaa! Mummi on tasoittanut joitakin kertoja, mutta viimeksi oli sen verran vino, etten enää anna leikata. Alkaa olla ikänäköä vissiin liikaa jo, niin hankala leikata.

Vierailija
10/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas aihe. Suosituksia alle 10 v. Tytön hiustenleikkaupaikoista? Pk- seutu ja Turku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme