Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellainen vartalomalli jossa vyötärö on leveämpi kuin rinnanalunen?

Vierailija
13.09.2010 |

Onko oikeesti joillain rintaliivimitta (65-80cm) PIENEMPI kuin vyötärönympärys? Onko teillä joku michelinvartalo?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista naiselle, mutta jos on hento raknenne ja vahvasti vyötäröpainotteinen lihomistapa, niin ihan mahdollista. ja tietysti sairaalloisen lhavilla tuo menee helposti samaan, kun alla olevalla luustolla ei juuri ole vaikutusta mittasuhteisiin.

Vierailija
2/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä mittaat vyötärönympäryksesi, niin mittanauha on juuri saman mittainen kuin vyötärönympärys. Et jätä nauhaa roikkumaan, et myöskään kiristä sitä niin, että nauha pureutuu vatsamakkaroihisi. Vaan nauha on yksyhteen vyötärön mitan kanssa.

Kun liivikauppiaan myyjä mittaa rinnanaluksen, hän vetää nauhan niin tiukille kuin mahdollista. Se mitta ei ole yks yhteen, vaan tosi, tosi napakka mitta. KOSKA rintaliivin koon pitää olla sellainen, että kun pistät upouudet liivit päälle, niin hakasten pitää osua uloimpiin lenkkeihin. Mitan pitää olla niin napakka, että kun nostat kädet ylös, niin ympärysmitta ei liiku mihinkään.

Minun vyötärönympärys on itse mitattuna 76 cm. Liiviliikkeen täti mittasi, että ympärysmitta on 70 cm, tai jopa 65 cm. Itse ajattelen, että 65 cm on liian tiukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei varsinaista ylipainoa olisikaan, niin saattaahan tuosta sellainen vaikutelma tulla, kun rintamittakin, tuo 80 cm, on varsin vaatimaton.

Vaatteista: sitten vaan A-linjaisia, rintojen alle kirein kohta.

Vierailija
4/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärönympärys on 74cm. Maha on vähän pömpöllään lapsen jäljiltä ja toisaalta vyötäröni kapein kohta ei ole sama kuin vyötärönympärys.

Normaalin näköinen vartalo mutta jos lihon, lihon vyötäröstä eli veikkaisin olevani hieman omenavartaloinen.

Vierailija
5/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullapa taitaa olla, ainakin silloin kun paino nousee alipainosta normaalipainoon. Eli rinnanympärys on toki suurempi kuin vyötärön, muttei välttämättä tuo "rintakehänympärys".

En ole saanut synnyinlahjaksi ampiaisvyötäröä. Olen aina pitänyt itseni hoikkana, sillä olen malliltani "tasapaksu" ja lihoessani kaikki läski tulee pääosin keskivartaloon.

Mutta nyt TODELLAKIN olen michelin:

Rintakehä n.75cm

vyötärö n. 87cm

raskausviikkoja 32

:D

Vierailija
6/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vyötärö 65 cm. Rintsikoissa sopiva koko on 70 C (tai joskus D), jos ostan isommat niin nousevat selästä ylös eivätkä tue hyvin.

Vierailija
7/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 68 cm, olen 164/55 (vastasin tuonne toiseen ketjuun myös)

Vierailija
8/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten yleisin vartalotyyppi on A, jossa hartiat ja rintakehä ovat sirot ja kapeat ja vartalo siitä sitten levenee alaspäin. Olen itse samaa tyyppiä ja niin on tyttärenikin.

Jos tuijotetaan stadardimittoja niin olen hartioista kokoa 34, rinnoista kokoa 36, vyötäröltä kokoa 38 ja lantiolta kokoa 40.

Tämä tuottaa juuri ap:n mainitseman tilanteen, jossa rintojen alta mitta on pienempi kuin vyötärön ympärys. Alle 30-vuotiaana tällä vartalotyypillä vyötärö vielä on pienempi kuin rintakehä, mutta iän myötä vyötäröllä on taipumusta kasvaa ja päästään noihin lukemiin jotka minullakin on.

Ja on muuten Suomessa erittäin yleinen vartalotyyppi.

Vierailija
9/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kapein kohtani on ylhäällä, juurio rintojen alla. Mutta vyötärönympärys pitäisi kai mitata 2cm navan yläpuolelta (en ole tästä varma, korjatkaa jos olern väärässä!!), ja siitä olen jo pyöreämpi.

Vartalonmalliltani olen tavallinen, sopusuhtainen tiimalasi. Raskauksien jäljiltä maha on hieman pömppö, mutta muualla ei ole ylimääräistä.

Mittani ovat tällä hetkellä:

Rinnaympärys 98 cm

Rintojen alapuolelta 81 cm

2 cm navan yläpuolelta 87 cm!

Lantio 102 cm

Vierailija
10/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen alta 73cm

Vyötäröstä 70cm

Lantio 100cm

Vierailija
11/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni aina pötkylänä päärynänä, koska lantio on kymmenisen senttiä rinnanympärystä suurempi, mutta on minulla vyötärö. Ei mikään ampiaisvyötärö, rintakehän ympärystä vain viitisen senttiä pienempi, mutta pienempi kuitenkin.

Minäkin yllätyin tuossa toisessa ketjussa, miten moni hoikka sanoi vyötärön olevan rintsikoiden mittaa suurempi. En ole tajunnut, että normaalipainoisellakin niin voi olla. Pitää kai ruveta katselemaan muiden vartaloita tarkemmin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi