Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivän enkelivierailu

Vierailija
13.09.2010 |

Onko teillä jo käyty? Millaiset fiilikset jäi? Ovatko nämä oikeita enkeleitä vai kannattaisiko vaan pitää ovensa suljettuna??

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotaneen anteeksi heidän tökerö kommentointinsa...

Enkelit saa luokseen pyytämällä. Mutta nyt he lähestyvät siten, että kun ovat jonkun luona, heidät voi pyynnöstä ohjata jonnekin.

Ei siihen tarvita kirjeitä että apua saa. Mutta näinkin se toimii. Toki ei sellaisille, jotka eivät kykene ymmärtämään tai vastaanottamaan.

Jos on joskus kokenut sen läsnäolon, tietää mistä puhun. :)

Vierailija
22/68 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei sitten paljon vieraita käy.

Näistä se menee läpi, joten jos tuntuu siltä niin huido vain. He kyllä tekevät kaikkensa että saisit korvien välisi kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tulivat torstai-iltana ja minua jännitti ja pelotti. Olin umpijäässä ja peloissani kun menin ovelle. Avasin oven ja tuli niin lämmin ja turvallinen olo.

Minä pyysin heiltä meille rauhallisuutta ja vähemmän kiirettä. Koko ilmapiiri muuttui samantien. Uskomaton olo. Meillä oli äsken paljon lapsia kylässä, kukaan ei halunnut lähteä pois.

Sain eilen myös uskomattoman työtarjouksen talon sisältä. Se tarkoittaa johtajan asemaa ja isoa palkankorotusta. Tätä olen toivonut jo pitkään. Ja se tapahtui kun enkelit meille tulivat. En voi uskoa tätä, olo on edelleen epätodellinen. Mutta nyt on niin hyvä olla että en tiedä miten sitä kuvailisi.

Jos ei avaa sydäntään jää paljosta paitsi.

Vierailija
24/68 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla olisi nyt enkeleitä kylässä, joten miten saisin ne meille kylään? Pyydänkö vaan ja menen avaamaan ulko-oven? Mistä tiedän, että ovat siellä oven takana?

Haluaisin todella enkelit kylään ja tiedän jo kenelle lähettäisin heidät seuraavaksi. Ovatko aina sen tasan 5 päivää, jonka jälkeen heidät tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen?

Neuvokaa nyt ihan rautalangasta vääntäen, pliis.

Vierailija
25/68 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lepäävät 5 vrk. Sen jälkeen menevät niihin osoitteisiin, jotka hyvästellessä ilmoitettiin.

Mä en uskalla luvata omiani vielä sulle, koska mulla on ystävä, joka heitä varmaan tarvitsee. Mutta jos hän ei voi ottaa vastaan, voin lähettää heidät teille.

Pidetään ketju ylhäällä siltä varalta.

Mutta ilman tätä kierrosta saat heidät kyllä luoksesi kun PYYDÄT. Enkelit auttavat kun heiltä pyytää apua, muuten ei. Ja jos pyydät heitä ja kutsut luoksesi, varmasti saat. Meillä jokaisella on omat enkelimme, jotka opastavat ja suojelevat. TArvitsee vain avata suunsa ja sydämensä

Vierailija
26/68 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tunnen kyllä omien suojelusenkeleideni/henkioppaideni läsnäolon voimakkaasti ja normaalisti rukoilenkin heiltä apua, neuvoja jne. Harvemmin nykyään Jumalaa rukoilen, nämä enkelit kun tuntuvat olevan lähempänä ja läheisempiä. Haluaisin kuitenkin nämä "vieraat" enkelit meille vierailulle, heillä on varmasti erilainen tarkoitus ihmisten elämässä, kuin jokaisen omilla henkioppailla. Meille on pian vauva syntymässä ja haluaisin enkelit vierailulle siunaamaan kotimme ja tuomaan rauhaa vauva-elämäämme.

Vierailija
27/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tulossa enkelit kylään parin viikon kuluttua. Jos haluat vastaanottaa enkeleitä marraskuussa, niin ilmoita spostiosoitteesi ja voimme tarkemmat tiedot ja ohjeet vaihtaa.

Vierailija
28/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha, kun ei voi tulla sisään kutsumatta.

Ja tuossaenkelivierailussa, konkreettisesti avataan ovi ja ääneen kutsutaaan sisään.Pähäkun ei kuule ajatuksia, heille pitää puhua ääneen. Ja kun kerran olet ääneen nuo enkelit ( tai mitä ovatkaan)kutsunut, niin vastasuudessa voivat tulla aiheuttamaan sekasortoa milloin haluavat.

En leikkisi noilla asioilla. Älkää hyvät ihmiset kutsuko niitä. Ja ne jotka ovat jo kutsuneet, siunatkoon kotinsa.

Vierailija
29/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuossaenkelivierailussa, konkreettisesti avataan ovi ja ääneen kutsutaaan sisään.Pähäkun ei kuule ajatuksia, heille pitää puhua ääneen. Ja kun kerran olet ääneen nuo enkelit ( tai mitä ovatkaan)kutsunut, niin vastasuudessa voivat tulla aiheuttamaan sekasortoa milloin haluavat.

En leikkisi noilla asioilla. Älkää hyvät ihmiset kutsuko niitä. Ja ne jotka ovat jo kutsuneet, siunatkoon kotinsa.

Nauran täällä vedet silmissä :D

Vierailija
30/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä vedet silmissä :D

Minua lähinnä itkettää, kuinka typeriä ihmiset on.

Oikeesti mieti esi valmisteluja. valkoinen liina, valkoinen kynttilä, valkoinen kukka... ( juu puhtauden värejä) ja OMENA. ( pahahan houkutteli omenaa syömään jo aatamin ja eevan eedenin puutarhassa) Ja kun nuo enkelit kutsutaan kylään. mennäänn oikeasti avaamaan ovi silloin olikos se nyt 22.30 ja ääneen puhutaan tyhjyydelle terve tuloa kotiin jne.. Samoin viiden päivän päästä avataan ovi silloin illalla ja ääneen sanotaan tervemenot ja kerrotaan osoitteet ja nimet minne menevät.. ööh eikö hyvät tiedä asiat kertomattakin???

Sitä paitti minä ainakin tuntisin itseni tosi typeräksi pölpöttäessäni yksin kuistilla tai rappukäytävässä, kuttuen enkeleitä käymään peremmälle...

Vierailija
31/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitti minä ainakin tuntisin itseni tosi typeräksi pölpöttäessäni yksin kuistilla tai rappukäytävässä, kuttuen enkeleitä käymään peremmälle...

Vierailija
33/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uskaltaako moiset vieraat toivottaa kotiinsa tervetulleiksi..? Onko jotain konstia jolla pystyisi mustat enkelit lähettämään omaan kotiinsa ja hyvillä aikeilla tulossa olevat kutsumaan sisään? ap

esim. tietokone takkuaa. Otetaan vaan neitsyen reisiluu ja sillä kopautetaan tietokonetta ja avot!

*REPS* :DD

Vierailija
34/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi nyt muuta sanoa. Liikuttava ketju.

Vierailija
35/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä olisi arvannut että paholainenhan tässä on takana, levittämässä mustia enkeleitään... Olisin luullut ennemminkin että joku näppärä hakkeri tässä vaan levittää pikkuviruksia. Huomaatteko muut hauskaa analogiaa tässä, että mailitse leviävät virukset saa levitettyä kun hyväuskoisena avaa outoja viestejä ja klikkailee linkkejä tai lataa kuvia, ei lataa virusturvia ja lähettelee sitten viestit kavereille... Pahan enkelit leviää kun avaa oven ja kutsuu ne tietyllä tavalla sisään, pitää esillä sopivaa alttaria ja sitten lähettää ne kavereilleen... Huhhuijakkaa.

Mitäs jos menen omalle ovelleni, ja kutsun kotitontun sisään. Onko se nyt sitten hyvä vai paha enkeli?

Vierailija
36/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa hakea rauhoittavia.

Vierailija
37/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voi lähettää viestiä osoitteeseen morsian_08@suomi24.fi, marraskuussa olisi mahdollisuus saada enkelit kylään. Itseäni jännittää hieman, koskaan en ole enkeleitä aikaisemmin vastaanottanut. :)

Vierailija
38/68 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten TYHMIÄ jotkut ihmiset ovat... miten te voitte uskoa tuollaiseen höpötykseen!

Enää en ihmettele, miten joitakin ihmisiä saa helposti aivopestyä mihin vain - kyseenalaistamisen taito puuttuu täysin ja tehdään mitä vain joku vitsinä keksii ehdottaa.

Vierailija
39/68 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan enkelit vierailivat kotonamme syyskuussa ja tällä viikolla ovat tulossa uudestaan! Ja kylläpä onkin tapahtunut elämässäni tänä aikana huikean paljon kaikenlaista! Eteen on tupsahtanut todella monia mahdollisuuksia, joihin olenkin ilman epäilyksiä tarttunut. Ihmisenä olen kehittynyt ihan uudelle henkisyyden tasolle ja olo on seesteinen ja rauhallinen. Tiedän että minusta pidetään huolta ja minua halutaan auttaa. Eikä näitä enkeleitä palvota, he ovat Jumalan luomia ja meidän ihmisten avuksi lähettämiä ja siksi kaikesta (muustakin) kiitänkin Jumalaa. Myöskään pimeyden voimia en pelkää enää, koska tunnen nämä valon ja rakkauden enkelit turvanani ja tiedän ettei paha voi minua satuttaa jos en anna sille siihen lupaa.

Iloa valoa ja Rakkautta toivottaen

ap

Vierailija
40/68 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan enkelit vierailivat kotonamme syyskuussa ja tällä viikolla ovat tulossa uudestaan! Ja kylläpä onkin tapahtunut elämässäni tänä aikana huikean paljon kaikenlaista! Eteen on tupsahtanut todella monia mahdollisuuksia, joihin olenkin ilman epäilyksiä tarttunut. Ihmisenä olen kehittynyt ihan uudelle henkisyyden tasolle ja olo on seesteinen ja rauhallinen. Tiedän että minusta pidetään huolta ja minua halutaan auttaa. Eikä näitä enkeleitä palvota, he ovat Jumalan luomia ja meidän ihmisten avuksi lähettämiä ja siksi kaikesta (muustakin) kiitänkin Jumalaa. Myöskään pimeyden voimia en pelkää enää, koska tunnen nämä valon ja rakkauden enkelit turvanani ja tiedän ettei paha voi minua satuttaa jos en anna sille siihen lupaa.

Iloa valoa ja Rakkautta toivottaen

ap

Halaun enkelivierailun:) Olen nähnyt joskus enkeleitä, viimeksi erään uskovaisen mummun luona jonka tunnen. Pieni tyttö(vai oliko "henki") oli hyllykön edessä iloisena, pyöri ja kädet ylhäällä.

En kertonut mitään, mutta mummu kysyi pois lähtiessäni olenko nähnyt mitään tai huomannut sinä iltana ja silloin kerroin.

Tämä oli toinen kerta kun "näin" uskovaisen ihmisen luona tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan