Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIIRE:Se Predictorin herkempi raskaustesti, näkyykö siinä negoissakin aina pieni haamu?

Vierailija
12.09.2010 |

Nyt on tilanne se, että tein raskaustestin sillä predictorin herkällä versiolla ja siihen tuli hyvin hailakka haamuviiva. Tuleeko siihen aina sellainen negoissakin? Ei muuten mitään, mutta kun huomenna on röntgen, johon todella pitäisi mennä, mutta tämä tietysti muuttaisi tilanteen...Onko kukaan kokeillut kyseistä testiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on plussa. Negassa haamuviiva on väritön niissä testeissä joissa semmoinen näkyy. Predictorin herkällä en oo saanut haamuviivojakaan jos en ole ollut raskaana.

Vierailija
2/6 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein osaa sanoa, onko värillinen vai ei...

mitäköhän mä nyt tän asian kanssa tekisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on haalea plussa. Mutta kyllä se itse testiviivakin kuultaa niistä ihan vähän läpi. Tosin en itse ole ikinä tulkinnut niitä plussiksi.

Jos oikein hätä tulee, niin voithan kertoa asiasta huomenna ja pyytää tarkistamaan asian. Verikokeen nopeudesta en tiedä, mutta pissanäytteestähän tuloksen saa samantien.

Vierailija
4/6 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on sis nega testiviiva kuultaa läpi niin, että näkyy silloinkin kun testi on metrin päässä katsojasta? piru vie, kun en ostanut kahta testiä!!!

Vierailija
5/6 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan verikokeessa kestää? ovatko virtsasta otettavat testit terkkarissa jotenkin herkempiä kuin apteekissa myytävät?

Vierailija
6/6 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö oo jo helpompi soittaa aamulla lääkäriin, perua röntgen ja kävellä suoraan labraan. vastaus tulee ekassa tutkimuserässä yleensä iltapv. röntgen on olemassa kuitenni koko päivän ja seuraavankin. ja lääkäri päättää kyllä mikä on parasta sinulle. ihme suhaamista ihmisten elämä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan