etu nimi tyttö vauvalle.
Elikkäs toisena nimenä tai kolmantena Marita, mikä etunimeksi?
toiveissa siis että kolme nimeä tytölle tulisi.
ei kamalan erikoisia mutta ei mikään maijakaan :p
tyttö syntyy jouluna, jos siitä jotain saisi keksittyä?
Kommentit (2)
voitteko auttaa jakertoa mielipiteenne seuraavasta tilanteesta johon olen joutunut..
Isosiskoni on ollut minulle suuttuneena parin kuukauden ajan ja aluksi ajattelin että on vain väsynyt kun ei pidä yhteyttä, mutta todellinen syy selvisi kun juttelin pitkästä aikaa hänen kanssaan toissapäivänä.
Sisko kertoi että on ollut loukkaantuneena siitä että olen ilmoittanut esikoisemme nimeksi nimen, jonka sisko oli minulle sanonut aiemmin haluavansa mahdollisesti antaa lapselleen (etunimi ja toinen nimi). hän ei itse ole raskaana nyt ja minä olen ja luultavasti tyttö vauva tulossa. en ollut muistanut yhtäänb että sisko oli puhunut tästä nimestä ja ihan itse "keksimme" nimen, mikä nyt ei edes kovin harvinainen ole, aika yleinen. sisko on lisäksi aiemmin puhunut muista nimistä, joita olen ajatellut että hän haluaa antaa. pahoitin kovasti mieleni että sisko oli ajatellut näin ja jotenkin jäi asia kovasti vaivaamaan, koska tuntuu ettei siskoni ymmärrä/usko ettemme varastanut häneltä nimeä laisinkaan, vaikka sanookin niin. nyt tuntuu että on pakko vaihtaa etunimi joksikin muuksi ettei jää patoutumia aiheesta. olemme kuitenkin mieheni kanssa jo tottuneet nimeen jota suunnittelimme..
Tässä jotain ehdotuksia:
Emma Iida Marita
Aada Miia Marita
Ronja Miisa Marita
Olivia Viivi Marita
Viola Meea Marita
Silja Ella Marita
Jemina Oona Marita
Lumi/a Iina Marita
Eevi Sonja Marita
Katri Eeva Marita
Enni Laura Marita