Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö huomenna töihin, jos sulla olis nyt 37,3, nuutunut olo ja

Vierailija
12.09.2010 |

flunssapäiviä takana useampi? Sairaslomalla et olisi vielä ollut.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olo olisi aamulla sama eikä pahempi menisin töihin, mutta tekisin normaalia lyhemmän päivän liukuman puitteissa. Mulla ei ole sijaista, vaan jos olen pois kaikki työt vain ruuhkautuvat ja odottavat minua.

Se että minä menisin töihin tuossa kunnossa ei tietenkään tarkoita, että sinunkin pitäisi. Jokainen sairastaa tavallaan.

Vierailija
2/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olo on sun kuvailema + vielä postiontelotulehdus päälle. Sama se on töissä olla kuin kotona, tuun sitten pois jos en jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole edes varsinaista kuumetta? Jos on täysin rättipuhki tai kuume nousee yöllä, niin sitten ois eri asia.

Työterveyslääkäri ei muuten kirjoittanut sairauslomaa, kun meidän työterveydessä 38,5 ei vielä ole kuumetta.

Pikaista paranemista!

Vierailija
4/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostelisin vielä aamulla vointia.

Vierailija
5/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kahtaisi jäädä kotiin "sairastamaan" noilla arvoilla

Vierailija
6/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse voisin mennäkin jos olisi kiireinen projekti muuten ehkä jäisin kotiin.

Vierailija
7/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy sen rytmiä ja kulkua hiukan itsekin säätelemään enkä olisi välittömässä lähikontaktissa muita tartuttamassa niin menisin.

Vierailija
8/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin katsoisin aamulla voinnin uudelleen. Jos lämpö on tuon verran, eikä muita oireita, menisin, mutta jos räkä roiskuu, ja yskittää koko ajan, niin en menisi. Työskentelen monisairaiden ihmisten kanssa, joten en menisi heitä tartuttamaan.

Vierailija
9/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla töihin, ei tietenkään kovin järkevää mutta jonkun ne mummot on hoidettava, ainakin jos on aamuvuoro, en kehtaisi olla pois.

Vierailija
10/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silloin olisi vielä yhtä kurja olo, räkä valuisi ja silmät vuotaisi (flunssalääkkeestä huolimatta), en menisi töihin. Kuumeella ei väliä, minulla on kuumetta kerran kymmenessä vuodessa ja silloin olen kyllä ihan vuoteenomana.

Teen vaativaa asiakastyötä, siihen on mehdoton keskittyä, jos niistää/yskii koko ajan.

Vierailija
11/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisänä nuihin ap mainitsemiin vielä kurkkukipu,huimaus ja päänsärky.Syöty buranaa ja panadolia enemmän kuin yleensä vuoden aikana.Hoitityössä joka ei ole kevyemmästä päästä ainakaan.Huomenna selviää ehkä mikä sairaus.

Vierailija
12/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki hoitsut on sairaina töissä ja leikkii korvaamatonta.

Työntekijällä on oikeus ja velvollisuus sairastaa kotona. Varsinkin kun töissä tartuttaa muutenkin heikot ja sairaat hoidokkinsa.

Vierailija
13/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijällä on oikeus ja velvollisuus sairastaa kotona. Varsinkin kun töissä tartuttaa muutenkin heikot ja sairaat hoidokkinsa.

Vierailija
14/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ihmeporukkaa, kun mennään sairaana tartuttamaan työkaverit... Itsekin kiitän ja kumarran ihanan korvaamatonta työkaveriani, joka tuli todella kovassa flunssassa (ääntä ei saanut, koko ajan yski ja neneä vuosi) töihin. Arvaatte varmaan, että seuraavalla viikolla oli moni muukin kipeänä :( Ja meillä sitten toki koko perhe.

Vierailija
15/20 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kehdannut missään nimessä olla poissa kun olin pojan takia alkuviikon poissa.Ja meillä ei ole tällähetkellä tarjolla sijaisia,kaikki mahd.käytössä.Tiedän kuinka ärsyttää tehä töitä semmosen kanssa joka ei ole ikinä ennen ollut vanhusten kanssa missään tekemisissä.Nykyään tuntuu että kaikki kadun kulkijat kelpaa hoitamaan vanhuksia,sitten ihmetellään kun hoito ei olekkaan laadukasta ja vanhukset ei saa ravintoa tarpeekseen..jne....t.minä joka menin töihin vkl.

Vierailija
16/20 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanhanaikainen periaate jonka mukaan muutama desimaali yli normaalilämmön riittää. Yleensä silloin on muutenkin niin kipeä olo, ettei todellakaan kyse ole lintsaamisesta.

Vierailija
17/20 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teen etäpäivän ja että minut saa kiinni meilillä ja puhelimella. Tekisin sitten voinnin mukaan hommia kotoa käsin ja keräisin voimia.

Vierailija
18/20 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin. saisi ainakin varmasti levätä.

Vierailija
19/20 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teen etäpäivän ja että minut saa kiinni meilillä ja puhelimella. Tekisin sitten voinnin mukaan hommia kotoa käsin ja keräisin voimia.

Yleensä olo tuosta vaan pahenee jos lähtee jalkeille ja töihin ja sitten varsinainen sairaslomakin pitenee kun tauti iskee jo kunnolla päälle kun ei hoida ajoissa pois.

Vierailija
20/20 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 39 ruumiinlämpö (normaalisi 33.8-34.8) ja olin töissä. oli ihan helvetillistä, mutta sinnittelin, pomo kyllä kyseli oonko ok, ja ois pistäny kotia, mutta olin mieluummin töissä ku oisin lähteny töistä ravaamaan linkillä eka päivystykseen ja sit kahella linkillä kotia.

hauskaa että olin elintarvike-alalla, eikä mun pomo ottanu mun kuumeista olotilaa mitenkään kummosesti... siellä sit tarjoilin flunssassa ihmisille ruokaa (:

Tervetuloa byrokratia....