Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä oon tehny, kun spotify..

Vierailija
12.09.2010 |

..soittaa vaan yhden kappaleen kerrallaan???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että olet ottanut jonkun valikon, jolla teet itsellesi playlist/ soittolistaa tms? En ole testannut noita library-toimintoja ja muita, jos olet mennyt jonneklin sellaiseen?

Vierailija
2/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittolistat näkyy vasemmalla valikon alla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pysähtyi. Siirryin kokonaiseen levyyn. Katson suostuuko soittamaan levyä. Epäilen, että ovat muokkaamassa koko palvelun toimintaa kohti tiukempaa maksullisuutta ym.

Vierailija
4/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan vielä Chisun musiikilla, jossa on kaikki biisit.

Vierailija
5/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei soita sitä listaa kuin yhden biisin, joka pätkähti hakemalla artistin nimellä. Mutta kun hain esim. Chisulta Vapaa ja Yksin -albumin, se soi kokonaan.

Vierailija
6/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä koneella ei ole Spotifya asennettuna niin en pysty nyt 100% varmuudella systeemin kulkua tarkistamaan, mutta *muistaakseni* homma meni kutakuinkin näin:

jos haet jonkun tietyn artistin nimellä biisejä, vaikkapa nyt Madonna, tulee pitkä lista missä näkyy kaikki mahdollinen materiaali Madonnalta, madonna-nimistet biisit yms materiaali, jossa madonna nimi esiintyy. No, jos siitä listasta valitset sen jonkun biisin minkä haluat kuulla, Spotify soittaa vain sen.

Mutta, siinä listan yläpuolella on niitä kaiken maailman artistilinkkejä, jos sieltä valitset Madonnan, siirryt uuteen valikkoon johon on kaikki vain artistinimellä Madonna julkaistut tuotokset nätisti lueltu allekkain. Täällä kun valitset biisin, ei soitto lopu vaan jatkuu sulavasti. Näin ainakin jos on Spotify Free.

Vierailija
7/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaikka artistin biisit on kaikki perättäin

Vierailija
8/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma juttu, mutta ehkä firman pitää pikku hiljaa alkaa "kiristämään" itsellensä maksavia asiakkaita että homma pysyy kasassa :)

Spotifyä olen käyttänyt viimeksi torstaina, ja silloin se soitteli ihan suosiolla biisejä peräkkäin. Selkeyden vuoksi vielä, soittaa vain yhden jos valikko tällainen:

http://www.davidgilson.co.uk/wp-content/uploads/2009/01/spotify-search…

porskuttaa kiltisti eteenpäin jos valikko taas tällainen:

http://www.geek.com/wp-content/uploads/2009/06/spotify_screenshot.jpg

Vierailija
9/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia ja soittaa kaikkia kappaleita peräkkäin ihan missä järjestyksessä vain..

Vierailija
10/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli uusi käyttösysteemi. 20h kuukaudessa ilmaista kuunteluaikaa on se, jolla asiakkaat saadaan koukautettua ja vähitellen aletaan rajat oikeuksia ja siirtää niitä enemmän maksullisuuden alle. Hankitaan mainostajia. FB tulee mieleen, kirjoitinkin tästä muutama päivä sitten.

Ei se mitään, artistien pitäisi saada rahat musiikistaan, mutta välistähän tullaan vetämään ihan järjettömät summat.

Olen ihmetellytkin kuinka Spotifyä mainostetaan niin auliisti, jopa artistit itse. Suuntana on taatusti se, että maksullisuus lisääntyy.

Vierailija
11/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta etsitty ei..

ap