Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihanhallintaongelmia? Apua!

Vierailija
11.09.2010 |

Huoh.. Olen huomannut että joskus skitsahdan ihan kunnolla jos asiat eivät mene minun mieleni mukaan. Tällä hetkellä tästä asiasta kärsivät lähinnä tavarat.

Hajoitin tänään viidennen mp3-soittimen tälle vuodelle, kyllä. Soittimen volyyminappi ei toiminut kunnolla ja soitin sammuili muutenkin itsestään, katsoin sitä vähän aikaa ja sitten päässä vain naksahti, seuraavaksi kiroan kuin hullu ja soitin lentää seinään.

Noin sekunnin päästä alkaa kaduttaa ja tajuan, että ei saakeli, miten minä voin olla noin hiton tyhmä.

Sama homma puhelinten kanssa, jos alkaa päässä kiehua puhelimen takia, tai jos kädessäni on muuten vaan puhelin sillä hetkellä kun raivokohtaus alkaa, puhelin on takuuvarmasti tuhannen paskana lattialla tai seinässä.

Alan oikeasti pelätä itseäni. Muutaman kerran on ollut sellaisia hetkiä kun joku on tahallaan ärsyttänyt minua, ja minä olen suorastaan halunnut hyökätä jonkun kimppuun. :(

Olen muuten tosi iloinen ja hillitty, vain suuttuessa, siis silloin kun todella suutun ja turhaudun, päässäni naksahtaa enkä hallitse itseäni enää ollenkaan.

Onko muilla tälläistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just samanlainen ongelma ja joskus kohotan nyrkkini ja kiristän hampaita yhteen mutten voi vain yksinkertaisesti lyödä kaveria. Tarvitsenko apua?

Vierailija
2/5 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut helposti suuttuva. Jo lapsena muistan, kuinka hakkasin pikkusiskon päätä lattiaan kun olin niin raivoissani. En vain voinut hillitä itseäni.

Nykyään sama piirre on taas nousemassa. Tekisi niin mieli lyödä. Joudun oikein puristamaan kädet nyrkkiin jne.

Tavarat lentelevät enemmän kuin helposti kun suutun.

Tämä ei kuitenkaan kohdistu koskaan lapsiin. Jos tulee riitaa lasten läsnäollessa, kykenen hillitsemään joten kuten itseni.

En tiedä, mistä johtuu, mutta välillä pelästyn itsekin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehenä ei pelota, kunnon alfaurokset lyövät aina naisia kovempaa.

Myös naisia.

Vierailija
4/5 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä et lukeudu näihin alfauroksiin. Korkeintaan varhaisen asteen betauros.

Vierailija
5/5 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on pahasta pitää tunteitaan sisällään, parempii vaan päästää kaikki ilmoilleen ja tuulettua.

Just viime viikolla sain ihan hillittömän raivarin kun kaupassa kassa jotain sähläs, kirosin ja raivosin. En jaksa edes hävetä näitä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi