Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin nettikaupan nimeltä Peter Hahn.

Vierailija
11.09.2010 |

Enimmäkseen sikakalliita tätivaatteita mutta muutaman kivan ja kohtuuhintaisen neuleen löysin.

Osaako kukaan sanoa laadusta mitään, materiaalit kyllä oli hyviä. Neuleet olivat P.H:n omaa mallistoa.

Juu, enkä pääse oikeaan kauppaan shoppailemaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu on erinomainen, esim. kasmir heidän peruskasmirpuseroissaan (ei välttämättä kaikissa muotimalleissa) on selvästi paksumpaa kuin mitä kaupoissa yleensä näkee. Pitää vaan katsoa että jos haluaa istuvan mallin tekstissä pitää lukea että vyötäröltä kavennettu tms. Muut neuleet ovat suoria säkkejä.

Heillä on paksuja postimyyntiluetteloita joista vaatteet näkee paremmin kuin nettikuvista. Totta, että tätivaatteita on paljon, mutta joukossa on melkein aina myös jotain kivaa.

Parhaat ja laadukkaimmat vaatteeni olen kyllä ostanut Peter Hahnilta, vaikka hinnan takia vähän pitkin hampain.

Vierailija
2/14 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vain kerran. Kaula-aukko oli liian kapoinen ja tuntui että kuristuu. Mallikin oli tuo säkki ( ei käynyt ilmi kuvasta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatua ovat, anoppi ostaa sieltä niitä tätimäisempiä vaatteita (hänellä ikää jo yli 70), joskus olen selaillut kuvastoa eikä minulle kyllä mitään löydy siitä valikoimasta. Tulevat kuulemma tosi hyvin pakattuina, ei mitään elloksen ruttukasoja.

Vierailija
4/14 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit ovat herkulliset ja ne on taitavasti kuvattu, mutta etenkin pesun jälkeen kaula-aukot ovat tiukkoja ja malli säkkimäinen. Sen sijaan kaikki ostamani kasmirpuserot (3) ovat olleet ihania.

Vierailija
5/14 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauako kestää että paketti tulee Peter Hahn toimituksesata?. Laitoin eilen tilauksen menemään? kerkeekö jouluksi tulla? ja ilmoitttaako ne jos tilaus on myöhässä tai jtn mts..???

Vierailija
6/14 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin joksikin jouluksi ehtii varmasti

Vierailija
7/14 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tilaamani tuotteet 2-3 viikossa. Pidän siitä, että hyvälaatuiset tuotteet ovat villaa, silkkiä tms. luonnonkuitua. Eipä tarvitse kitua akryylineuleissa.

Vierailija
8/14 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippulaatua! Ehdottomasti hintansa arvoisia. Mulla on kyllä myös twinset ja se on ihan hyvän mallinen. En vain muista, mikä se niistä twinseteistä oli. Niitähän on paljon erilaisia. Toinen twinset on väljempi, mutta ei se silti huonon mallinen ole. Kaula-aukot on mulla ainakin ihan normaalin kokoisia, eikä nuo pesussa ole muuttuneet yhtään. Voi olla, että nuo mun on niitä kalliimpia.

Mulla on joitain trikoovaatteitakin ja ne on samaa huippulaatua. Samoin paitapuserot ja housut, mitä mulla on. 

Vierailija
9/14 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on taso laskenut menneistä vuosista. Jos haluaa itselleen ylimääräisiä vaikeuksia, niin voi tilata. Itse en kuitenkaan enää tilaa. Onkohan omistaja vaihtunut tai jotain? Epäluotettava toimija on.

Vierailija
10/14 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko hieman selventää.. mitä vaikeuksia.

Vierailija
11/14 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuja mainoslehtiä tulee viikottain.  Aikamoista tuhlausta, ympäristöhaitta.

Vierailija
12/14 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kirjoitti:

Paksuja mainoslehtiä tulee viikottain.  Aikamoista tuhlausta, ympäristöhaitta.

Niiden tulemisen voi peruuttaa Peter Hahn sivuilla

Vierailija
13/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei heidän lupaamansa 14 vrk aikana toimitus toimi, tilasin 30.12 ja tänään 27.12 ilmoitettiin tuotteen saapumisesta.

Selvää huijaamista!

Vierailija
14/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan useinkin sieltä, lähinnä tunnettujen merkkien vaatteita. Ovat hyvälaatuisia eikä toimituksissa ole koskaan ollut mitään häikkää.