Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaas, mitä tehdä...

Vierailija
11.09.2010 |

Miehen veljen vaimo on suuttunut minuun eikä halua meitä samaan aikaan heidän kanssaan mummolaan. No mieheni haluaa kuitenkin nähdä veljeään ja isovanhempien mielestän meidän pitäisi kaikkien tulla, koska heidän mukaan tämän veljen vaimon pillin mukaan hyppiminen on typerää.

Mitähän tässä pitäisi tehdä.. itse en mielellään menisi, toisaalta jos tässä antaa periksi aina, niin menee aika hankalaksi järjestää joulut ja muut. Mies ei suostu menemään yksinään, mutta haluaa nähdä veljeään.. huoh...

Fiksuinta olisi tietysti keskustella tämän veljen vaimon kanssa, mutta ei suostu puhumaan asiasta mitään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttunut ihan aiheesta vai ottanut jostakin pikkuasiasta hernepellon nekkuunsa?

Jos kyseessä on jälkimmäinen, menisin itse ainakin ihan rempseästi paikalle ja antaisin tän emännän olla suuttunut ihan yksinään.

Vierailija
2/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme 'tapelleet' appivanhempien kanssa (minä ja mieheni siis).

Minun mittapuillani ei mitään isoa huutotappelua ole ikinä ollut eivätkä asiat ole koskeneet mitenkään veljen vaimoa- lähinnä lapsiemme kasvatusta (tällaista normaalia...) :)

Lisäksi hän on raivoissaan, kun minä olen raskaana, eikä hän voi tulla. Tällehän en juurikaan voi mitään.

Niin, ehkä tässä pitäisi vaan mennä paikalle, en usko, että voimme välttyä sanaharkalta appivanhempien kanssa kuitenkaan ja eivät ne heitä tässä määrin ole häirinneet.

-ap

suuttunut ihan aiheesta vai ottanut jostakin pikkuasiasta hernepellon nekkuunsa?

Jos kyseessä on jälkimmäinen, menisin itse ainakin ihan rempseästi paikalle ja antaisin tän emännän olla suuttunut ihan yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kummalliselta tuo ihminen. Eikö ne appivanhempasi voisi sovitella tilannetta, esim vakuuttelemalla että vaikka teillä on ollut jotain riitaa, se on anteeksiannettu ja unohdettu? Pyytäkää heiltä vähän rauhansovitteluapua.

Vierailija
4/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika omituiselta suuttumisen aiheilta kyllä kuulostavat, eivät koske häntä itseään lainkaan.

Sinuna kyllä menisin reippaasti paikalle ja olisin ihan normaalisti. Ehkä vaimo jossakin vaiheessa huomaa oman typerän käytöksensä.

Vierailija
5/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan tämä ainoa syy ja paljonko painaa esim. raskaus, koska minustakin tuo syy kuulostaa todella kummalliselta. Eikä hän toisaalta ole kovin tyytyväinen mieheenikään eikä lapsiimme... Hänellä ei muutenkaan ole kavereita juurikaan, joten ei varmasti ole helpoin mahdollinen luonne.

Ehkäpä mennään kuitenkin, ei tämä tosin minulle mitään herkkua ole.

kuulostaa kummalliselta tuo ihminen. Eikö ne appivanhempasi voisi sovitella tilannetta, esim vakuuttelemalla että vaikka teillä on ollut jotain riitaa, se on anteeksiannettu ja unohdettu? Pyytäkää heiltä vähän rauhansovitteluapua.

Vierailija
6/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää, mutta olkaa itsekin ihmisiksi. Joskus kannattaa niellä omat ajatukset, ja kuunnella vaan muita.

Vierailija
7/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

menkää, mutta olkaa itsekin ihmisiksi. Joskus kannattaa niellä omat ajatukset, ja kuunnella vaan muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän