Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB Mia : mitä ihmettä ?

Vierailija
10.09.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla aivoillaan ajattelevan teinin pää ei kestä pientä koettelua....

Vierailija
2/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermoheikko. Ennen tota viikkotehtävää se vielä kehuskeli, että hän ei todellakaan ole heikoin lenkki. sääliks käy tyttörassua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais tippua

Vierailija
4/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

romahtamiseen ei kauaa mennyt

Vierailija
5/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aikamoinen "pentu" vielä onkin.

Vierailija
6/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia ovat nykyajan nuoret. Minä olin tuossa iässä jo kokenut karun elämän ja lapsuuden, raatanut paskatöissä ja opiskellut.. ei pienet ongelmat hetkauttaneet.

Nyt joku urpo itkee tositeeveessä. Olen sanaton.

Vierailija
7/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava kohtaus äsken. hävetti toden teolla hänen puolestaan ja tuo maria, miks hän valittaa joka helvetin asiasta.

ap

Vierailija
8/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mia teki?

Vierailija
9/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohtalaisella univelalla on helppo viisastella, ja ai niin, myökään puoli Suomea ei toljota jokaista liikettäsi.

Vierailija
10/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohtalaisella univelalla on helppo viisastella, ja ai niin, myökään puoli Suomea ei toljota jokaista liikettäsi.

Oletko joku 20-v? Sinne ei ole kukaan pakottanut änkeämään, BB-taloon siis. Aika moni Suomessakin menee nälkä kurnien nukkumaan, ilman tosi-tv -formaattia.

Ja melko usea miljoona ihmistä maailmalla, kaduilla ja slummissa asuen. Sinut voitaisiin lähettää elämysmatkalle, vaikka Sudaniin, Pohjois-Koreaan, Pakistaniin jne. Heippa!

Vierailija
11/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari yönä ulkona (on laavut, makuupussit, ruokaa) ja nää itkee ja ulisee kuinka "pää hajoo".

Ei oo todellista :-).

Miten tällaset ihmiset kestää todellisia vastoinkäymisiä?

Vierailija
12/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia ovat nykyajan nuoret. Minä olin tuossa iässä jo kokenut karun elämän ja lapsuuden, raatanut paskatöissä ja opiskellut.. ei pienet ongelmat hetkauttaneet. Nyt joku urpo itkee tositeeveessä. Olen sanaton.

asiatonta mollausta sinulta.

Vierailija
13/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari yönä ulkona (on laavut, makuupussit, ruokaa) ja nää itkee ja ulisee kuinka "pää hajoo". Ei oo todellista :-). Miten tällaset ihmiset kestää todellisia vastoinkäymisiä?

en tiedä, onko tässä niin, mutta ei normaalia telttaretkeä voi todellakaan verrata tuohon bb:n tehtävään. Tuo bb-tehtävä oli takuulla stressaavampi. normaalia telttaretkeä ei tuijota tuhannet ihmiset. On ihan normaalia, että ihmiset reagoivat vastoinkäymisiin eri tavalla. Ei siitä pitäisi olla kenellekään mitään uutta ja kummallista.

Vierailija
14/14 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia ovat nykyajan nuoret.

Tässäkö ovat tulevaisuutemme toivot?

Mitenköhän paljon näiden miojen "pää hajois" mummon pyllyn pesemisestä tai muusta työteosta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi