Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin seksiä - mutta en oman mieheni kanssa...

Vierailija
10.09.2010 |

Olen naimisissa oleva kahden lapsen työssäkäyvä äiti. Avioliitto miehen kanssa oikeastaan ihan ok. Viime vuosien aikana ovat vaan tunteet pääseet laantumaan aika tavalla, ja en tunne minkäänlaista seksuaalista halua miestäni kohtaan. Siis en yhtään. Olemme sängyssä ehkä kerran-kaksi kuukaudessa, sekin mulle semmoista pakkopullaa, mutta teen sen ihan vaan miehen takia.

Haaveilen kyllä päivittäin seksistä muiden miesten kanssa, lähinnä työkavereiden. En kyllä näytä sitä mitenkään työpaikalla, mutta joskus tuntuu että en pääse noista ajatuksista ollenkaan eroon. Tyydytän itseäni silloin tällöin, eli siis kyllä mulla normaalit seksihalut kuitenkin on, ei vaan miestäni kohtaan.

Olen yrittänyt olla hyvä vaimo miehelleni, vaikka en siis todellakaan tunne häntä kohtaan mitään muuta kuin jotain toverillista lämpöä. Hän on hyvä isä lapsilleni, jakaa kotityöt kanssani eikä käy roikkumassa baareissa (en minäkään tosin). Käymme muutaman kerran vuodessa kahdestaan ulkona, pari kertaa vuodessa viikonloppureissulla kahdestaan. Kuitenkaan mikään ei auta, ei mikään...

Tuntuu että pikkuhiljaa alkaa pää hajota tähän.. Haluaisin niin paljon taas kunnon seksiä!!

Onko teillä ollut kenelläkään samanlaista kohtaloa. Mikä tähän nyt auttaisi muu kuin ero tai pettäminen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaisi siltä että olet valinnut väärän alan.

Ole ylpeä huora.

Vierailija
2/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mulla ihan samoja tuntemuksia!

Tekisi mieli halata ihan täältä! Lohduttavaa että joku muukin painiskelee tällaisten asioiden kanssa!

Meillä ihan sama; ok suhde jne. mutta se seksi.. Minä kans haaveilen jostain muusta, mutta yhtään mitään asian eteen en ole tehnyt (ja tuskin teenkään, mutta mistä sitä tietää?)..

Odottelen ja toivon että tämä menee ohi, mutta en aijo kyllä loppuelämääni näin elää.

Kyllä hyvä parisuhde sisältää mielestäni myös toimivan seksielämän, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ilahtuvat ja voin olla varma että seksielämä paranee myös miehillänne.

Saatte painua kuuseen ja otatte vielä lapset mukaanne. Käy sääliksi miehenne, mutta ei ne minulle kelpaa. Päässä teillä viiraa pahasti.

Mitä pahaa huoruudessa on? Maailmassa on aina ollut huoria, huoria luonteeltaan tai pakon edessä. Hyväksykää itsenne elkääkä näytelkö miehillenne muuta!

Vierailija
4/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet kumppanin olevan joku ihan muu kuin hän on, ja samoin annat miehellesi saman mahdollisuuden kuvitella ihan mitä hän itse haluaa.

IHmisen mielikuvitus on vahva voima. Suosittelen!

Vierailija
5/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten hali täältäkin.

En tiedä kauanko tätä jaksaa. Toisaalta en haluaisi rikkoa perhettä.

Vierailija
6/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi valitsitte itsellenne tylsät miehet=)

Jos valitsee itselleen nobodyn niin eihän sitä pane paria vuotta pidenpää.

Vierailija
7/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista, kunnes aloin _keskustella_ miehen kanssa sänkykamaripuuhista. Nyt on taas erittäin aktiivista sillä saralla, vaikka vähän aikaa sitten olin ihan haluton. Puhukaa tarpeistanne, molemmat! Toivoa ei ole vielä menetetty.

PS. Mä olisin päässyt työkaverin kanssa sekstailemaan...

Vierailija
8/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haaveilen muista miehistä päivisin ja joskus näen kuumia unia.

meillä on sen sijaan ihan hyvä seksi elämä, silloin kun sitä on.

saan aina orgasmin ja muutenkin tuntuu hyvältä.

mutta mä kaipaan sitä jännitystä ja uuden viehätystä

ja mysökin sitä että joku haluaa mua.

vaikka oma mieskin haluaa yms. mutta se ei ole sama.

Vierailija
9/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitkässä suhteessa tulee kausia, jolloin toinen vain tuntuu tylsältä!

Vierailija
10/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän parisuhteen karikoista. Vaikka olisi alussa ollut kuinka nami tahansa etc., niin pitkässä parisuhteessa kyllästyy. Uutuuden viehätys korostuu ja tunne, että kelpaa muillekin. Tämä on varmasti suurin syy pettämiseen, niin miesten kuin naisten kohdallakin. Ja sai seksiä kotona tai ei...

Vierailija
11/11 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...liittoa on kestänyt vaikkapa reilu 10 vuotta. Sitten jostakin ilmenee mies joka jotenkin sykähdyttää ja on vielä kohtelias ja huomaavainenkin. Nainen alkaa muistaa taas olevansa nainen, ei pelkästään perheenäiti ja miehensä kanssa samaa asuntolainaa maksava kaveri.

Jossain vaiheessa sitten on työpaikan illanvietto tai harrastusporukan risteily, nautitaan vähän alkoholia ja aamulla on sitten morkkis. Vähän. Tai sitten rouva avaa chatin, sieltä löytyy mukava mieshenkilö, joka osaa kuunnella ja kertoa mukavia asioita. Ekalla tapaamisella juodaan vain sivistyneesti kahvit jossain, mutta seuraavilla treffeillä hillintä pettää. Kolmannet treffit ovatkin sitten jo hotellissa.

Huvittavaa tässä on se, että monilla - myös miehillä, tarkoitukseni ei ole syyllistää naisia erityisesti - on sellainen asenne, että minähän en petä. Ja koska minä en kuitenkaan petä, minulla on lupa vähän leikkiä ja kokeilla. Ja kun on päättänyt, ettei kuitenkaan petä, ei kanna myöskään vastuuta eikä etenkään ota vakavasti ihastumisen merkkejä itsessään. Ja sitten se niin vain käy.

No, olen minäkin hölmöillyt. Siitä tämä näkökulmani johtuu. Nykyään muistan että minä totisesti voin pettää. Että olen ihan tavallinen, en yhtään parempi kuin muut. Ja osaan yhä flirttailla, mutta nykyään en enää uskottele sen olevan ihan viatonta. Nykyään ajattelen, että jopa hienovaraisessa flirtissä leikitään sukupuolirooleilla ja seksuaalisuudella. Ei kai siinä muuten mitään hohtoakaan olisi!

Te jotka haluatte vierasta mutta ette mielestänne voisi ikinä pettää... minä ehdotan teille seuraavaa harjoitusta, vaikka se varmasti aiheuttaa lähinnä torjuntaa. Kun olette hetken yksin peilin edessä, katsokaa itseänne siinä peilissä. Yrittäkää muistaa, että vaikka olisitte töissä mitä pomoja ja kotona kuinka hienoja vaimoja ja äitejä, olette silti ihan tavallisia ihmisiä. Ette poikkea juuri mitenkään kenestäkään muusta. Muistakaa että pettäminen on tavallista, eikä teissä - kuten ei minussakaan - ole mitään sellaista, mikä pitäisi teitä suojassa pettämiseltä yhtään sen enempää kuin muita. Kun tulee vieras tilanne ja ympäristö, kenties pieni humala, riittävä etäisyys kotiin ja sopiva, halukas vastakkaisen sukupuolen edustaja, pettäminen on todennäköisempää kuin uskollisuus.