Olin eilen kampaajalla ja nyt minulla on kp-tukka
Ihan tietoisesti teimme kampaajanni kanssa tämän ratkaisun.
Eikä tunnu edes pahalta ( :
ps. Av-neitsyille tiedoksi, että kp on kananperse
Kommentit (10)
jos jaksat kp:täsi hoitaa ja huoltaa, niin ei kai siinä sitten mitään.
millainen on kananperse?
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1128381/linkittakaap…
kananperseest! Mäkin kävin eilen kampaajalla, ja mulla on puolipitkä dalmatialasitukka. Siis niin pieleen mennyt, kuin ikinä voi.. :( Oli tarkoitus ottaa uudet vaaleat raidat ruskeaan tukkaan, ja laitta sinne sekaan jonkun verran kuultavia kupariraitoja. Nyt mulla on valkoinen tukka, joka on täynnä ihme laikkuja :( Eli vaaleita raitoja on ihan liikaa, niiden sävy on liian vaalea (jopa sellainen hohtavan valkoinen, että ihan häikäisee silmiä) ja tummat raidat siellä seassa on ihan laikkuna :( Ens kerralla otan varmaan kans kananperseen ja värjään sen mustaks :(
sanoitko kampaajalle ettei tullut nyt ihan sellanen kun piti? :D Toivottavasti sait halvennusta edes?
No, saahan siitä vielä hyvän, vaikka nyt varmaan harmittaa. :)
Hiukseni ovat tumman ruskeat.
Minulla on aidot Crocsit, joilla käyn aamuisin postilaatikolla.
Minulla on myös tunikoita, koska minulla on vielä hieman raskausläskejä. Tunika on kelpo vaate kotona. Töissä pukeudun jakkupukuun (menen takaisin töihin vuoden alussa ja mies jää kotiin).
Asun muuten rivitalossa Espoossa järven rannalla (en vantaalaislähiössä). Työkentelen asiantuntijana kansainvälisessä pörssiyhtiössä.
Ei ehken kannata luokitella ihmisiä hiusmallin mukaan. Nämä hiukset sopivat minulle oikein hyvin.
Hauskaa päivänjatkoa!
ap-
että sain halvennusta, sain yksiväristen raitojen hinnalla vaikka oikeati on kaksiväriset raidat. Täytyy mennä ottaan lisää ruskeita RAITOJA tähän päälle, niin ehkä se siitä.. :D Olin ekaa kertaa uudella kampaajalla, koska ollaan muutettu, ja taidan jatkaa uuden kampaajan etsintää, tästä EI tullut mun uutta vakipaikkaa :) Kauhea olo kun koko ajan on sellainen olo että häpeää itseensä, vaikka muut ei edes huomaa varmaan mitään, tai ei tajua että eihän sen tällainen pitäis olla!
Se on muuten tyylikäs ratkaisu monille.
Nimeksi voisi kyllä keksiä jotain muuta..tai sitten niille muille kampauksille vastaavia nimiä.