Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä jouduin ottamaan työharjoittelupaikan puhelinmyynnistä kun muusta en saanut.

Vierailija
10.09.2010 |

Harmittaa kovasti mutta kun on koko ikänsä kotona ollut ja ikää jo 37v niin hyvää harjoittelupaikkaa ei ole mahdollista saada. Merkonomiksi opiskelen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun on kyse työharjoittelupaikasta, eikä tarvitse miettiä, paljonko provikkaa saa.

Ota kaikki irti, mieti, mitä et itse halua kuulla puhelinmyyjältä ja miten haluaisit itseesi kontaktoitavan. Tee vaikka harjoitustyö: opastus puhelintyöhön ja todellisuus: mitä tulisi kehittää?

Tuossahan on vaikka mitä mahdollisuuksia!

Tuon puhelinmyyntityön kun laitat CVsi, niin osoitat olevasi sosiaalinen ja päämäärätietoinen, sinnikäs ja riskinottokykyinen.

OK?

Vierailija
2/2 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun on kyse työharjoittelupaikasta, eikä tarvitse miettiä, paljonko provikkaa saa. Ota kaikki irti, mieti, mitä et itse halua kuulla puhelinmyyjältä ja miten haluaisit itseesi kontaktoitavan. Tee vaikka harjoitustyö: opastus puhelintyöhön ja todellisuus: mitä tulisi kehittää? Tuossahan on vaikka mitä mahdollisuuksia! Tuon puhelinmyyntityön kun laitat CVsi, niin osoitat olevasi sosiaalinen ja päämäärätietoinen, sinnikäs ja riskinottokykyinen. OK?

Meillä vaan pomo kyttää koko ajan ja kertoi että antaa lapun mistä luetaan mitä sanotaan ja muuta ei saa sanoa, no onneksi ei ole kuin 1-2kk ja tietenkin olisin toivonut saavani kunnon paikan että olisi ehkä jatkossa poikinut työpaikan nyt näyttää siltä että valmistus toukokuun lopussa työttömäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi