Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määritelläänkö miehekkyys seksihalukkuuden mukaan?

Vierailija
09.09.2010 |

Eli voiko olla miehinen mies, jos haluaa vaan noin kerran viikossa seksiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riitä pelkästään se, mutta pointti on, että jos se on tuota tasoa, niin voiko mies olla miehinen?

Vierailija
2/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riitä pelkästään se, mutta pointti on, että jos se on tuota tasoa, niin voiko mies olla miehinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.

Ei se miehisyys ole seksihaluista kiinni kunhan nyt sentään seksiä harrastaa. Jos ei haluisi ollenkaan niin pitäisin outona.

Ja outoa on myös se että haluaa jatkuvasti, silloinkin pitäisin ei-miehekkäänä. Silloin on jo "sairas" tai joku muu ongelma.

Kausittainhan nääkin asiat menee eli olisin kiinnostunut myös miten on ennen haluttanut jne.

Vierailija
4/4 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.

Ei se miehisyys ole seksihaluista kiinni kunhan nyt sentään seksiä harrastaa. Jos ei haluisi ollenkaan niin pitäisin outona.

Ja outoa on myös se että haluaa jatkuvasti, silloinkin pitäisin ei-miehekkäänä. Silloin on jo "sairas" tai joku muu ongelma.

Kausittainhan nääkin asiat menee eli olisin kiinnostunut myös miten on ennen haluttanut jne.

Mun mies on aina halunut noin kerran viikossa, tai sen kymmenen vuotta mitä olen tuntenut. (32 vuotiaasta 42:een) No joo alussa sekstailimme selvästi useammin, mutta tätä kesti suht vähän aikaa... Ja kyllä hän on useammin antanutkin, kun olen ITSE tehnyt aloitteen, en muista tarkkaan määriä, mutta 1-4 * viikossa (tai ihan kunnolla...) mutta paljon olen tullut myös torjutuksi.

Johonkin aikaan sitten testailin, että miten usein mies tekee ehdotuksia, jos en itse tee aloitteita -> 2-4 viikon välein!

No olen tehnyt sen selväksi, että minusta tuntuu pahalta kun hän ei tee aloitetta ja myös torjutuksi tuleminen satuttaa. Nyt asia on niin, että mies tekee suunnilleen kerran viikossa aloitteen. Minä silloin tällöin...No esim. kun la oltiin sekstailtu miehen aloitteesta tein sunnuntaina aloitteen ja en tullut torjutuksi...

Sitä on niin vaikea kuvailla, mutta ei mies ole sellainen "aina valmis" -mies. Normaali alhaisemmat ovat nuo seksihalut...

Tuon takia ajattelen monesti, mikä mies se tuollainen on...Vaikka muuten ihan mies on...tai aika lailla mies :) ap