Monta lelua lapsellasi on?
osaatko edes arvioda. Mun arvio menee n. 400 kpl:seen. Pelkkiä gormiteja ja bakuganeja yhteensä noin sata ja tässä ei siis kirjat tai pelit mukana
Kommentit (11)
Tytöllä on paljon legoja yms. pikkusälää. Minusta leluja on liikaakin, mutta minkäs teet kun tyttö ei malta luopua edes vanhoista puisista palikoista ja duploista vaikka sai synttärinä ison läjän legoja.
Silti kaverit ihmettelee miten ollaan onnistuttu pitämään lelumäärä vähäisenä!
sanottuna ei käryäkään. Tänään juuri siivosin pojan huoneen ja otin pienen pahvilaatikollisen verran leluja pois ja silti niitä jäi. Yksi iso lelulaatikko on täynnä isompia leluja (kaikkein isoimmat on hyllyssä), kahdessa muovikorissa on pikkuautot sekä lelukeittiöön kuuluvat tarvikkeet, yhdessä muovilaatikossa on muumitaloon -ja laivaan kuuluvat tarvikkeet. Siihen päälle vielä palapelit ja kirjat.
listasta unohdin legot, joita on myös iso laatikollinen.
kans ihan tajuttomasti.Legoja, ukkeleita (spiderman yms.), my little ponyja, plastoja, nukkeja (pakollisineen hoitopöytineen, ammeineen, vaunuineen, rattaineen, syöttötuoleineen ja sänkyineen :D), jalkapallomaali, pallot, palikat, pomppulinnapallomeri (älkää vaan ostako, ellei houkuttele kerätä 450 palloa ympäri kämppää)....ääääääh, nyt alko ahdistaa :D Mut nyt meillä on ollut niin, et jos muksut haluaa jonkun uuden, niin luopuu kahdesta vanhasta ja ne paketoidaan joulupataan :)
kaataa vaan lelukorit lattialle ja tehdä niistä sotkua..
Oli kiva joka päivä kerätä koko kämpästä legot, palapelien palat yms yms.Tosin usein potkin vaan lelut illalla lasten huoneisiis ja ovet kii...poissa silmistä, poissa mielestä :D
3 lasta ja leluja vähän yli 2500 kpl. Tosin tässä laskettu leluksi kaikki yksittäiset ukkelit jne. eli lelu = esine, jolla yksin voi leikkiä. Siten palapeli = 1 lelu, arpakuutio = 1 lelu (ellei ole osa peliä).
sanottuna ei käryäkään. Tänään juuri siivosin pojan huoneen ja otin pienen pahvilaatikollisen verran leluja pois ja silti niitä jäi. Yksi iso lelulaatikko on täynnä isompia leluja (kaikkein isoimmat on hyllyssä), kahdessa muovikorissa on pikkuautot sekä lelukeittiöön kuuluvat tarvikkeet, yhdessä muovilaatikossa on muumitaloon -ja laivaan kuuluvat tarvikkeet. Siihen päälle vielä palapelit ja kirjat.
pitäisi taas vähän siivoilla lelulaatikoista pois sellaisia leluja, joilla lapsi (1 v 8 kk) ei leiki. Tällä hetkellä lempparileluja ovat Duplo-legot ja muoviset ruokailu-/kokkausvälineet.
Kirjoja meillä on valtava määrä (sekä lasten että aikuisten), mutta niitä mun mielestä ei voi koskaan olla liikaa. Tykätään kirjoista kovasti kaikki kolme: minä, mies ja lapsi.
mä vein aikuisten kirjoja juuri pari pahvilaatikkoa ilmaiseksi divariin kun niihin ei viimiseen 5 vuoteen koskettu ja alkoi olla pulaa säilytystilasta
on jo liuta. Siihen päälle Star Wars ukkelit, miekat sun muut tarvikkeet. Ja lukuisat muut. Rooliasujakin on iso laatikollinen. Kellarissa toinen mokoma lisää. Lapsia kaksi
Jo pelkkiä pikkulegoja lienee 1000.
Lapsia on neljä. Meiltä löytyy pikkulegoja, duploja, junarataa. Lisäksi nukkeja, pehmoleluja, palapelejä, lautapelejä, erilaisia palloja, ulkoleluja...