Miten todistan jälkikäteen, että olen kuullut yhdestä asiasta tänään?
Jos siis asiasta tulee seurauksia, pitäisi olla luotettava todistus siitä.
Kommentit (9)
Kunhan mitään ajatuksenlukulaitetta ei ole kyseessä niin kaikki käy.Myös se ryhmäseksi josta edelleen haaveilen!
että painaa mieleen, koska on jutellut asiasta sinulle.
Tietenkään se ei sulje pois sitä mahdollisuutta, että olet voinut kuulla joltain sen jo aiemmin, mutta ainakin voit todistaa, että kuulit siitä nyt.
Jos tieto tullut vaikka sähköpostilla niin päiväys auttaa, mutta hankala tosiaan todistaa ettet ole voinut aiemmin kuulla asiaa. Jos on sisäpiirikaupoista kyse niin voidaan myös olettaa että kuulut sellaiseen ihmisryhmään että olet ollut asiasta tietoinen vaikka yrittäisit todistaa että olet tiedon saanut vasta tänään.
johon läheiseni ei halua olla osallisena.
Ja koska minulle asian kertonut henkilö ei ole varma puhuttiinko siitä leikillään vai tosissaan,
halusi ilmoittaa kantansa julki.
Että ei ole siinä mukana.
johon läheiseni ei halua olla osallisena.
Ja koska minulle asian kertonut henkilö ei ole varma puhuttiinko siitä leikillään vai tosissaan,
halusi ilmoittaa kantansa julki.
Että ei ole siinä mukana.
se homma on puhumalla selvitetty, niin nyt käytte pikaisen sähköpostinvaihdon jossa asia käy ilmi. Siinä on sitten päivämäärät näkyvillä. Tai tekstiviestit.
Ei niitä kannata ottaa tosissaan ap.
Puhumalla naamatusten tämän henkilön kanssa tänään siitä kuulin. Nyt pyydän häntä siis lähettämään mulle sp-viestin kertomastaan asiasta. Sekä ilmaisemaan siinä kantansa kyseistä tapahtumaa kohtaan.
jos kertoisit vähän, millaisesta asiasta on kyse.