Maailman urpoin kysymys,mutta jos lapset ovat eri miesten
kanssa saatuja,voiko joku ulkopuolinen huomata asian ennen kuin tulee julki? En tarkoita lääkäriä tai muita tahoja.Lähinnä kavreita jotka saattavat tietää enemmän.
Voiko esim.eläin hajujuen perusteella pystyä kertomaan jotain.Kuulostaa niin poliisilta anteeksi,mutta jos joku voisi auttaa,kiitos!
Kommentit (18)
Tuskimpa hajusta mutta ulkonäöstä saattaa paljastua. Jos ovat sinun näköisiä niin ei mutta jos esim. sillä miehellä jonka alta lapsi on, sattuu olemaan joku näkyvä ominaisuus ulkonäössä ja se periytyy lapseen.
Samoin jos isät ovat eri rotua.
Hän väitti että koira pystyy kertomaan jos lapsi on tietyn miehen, en tiedä vetikö hatusta,mutta totuus on että koira käyttäytyy tietyn aikuisen ja tietyn lapsen kohdalla täysin eri tavalla.Tosi vaikeaa selittää,annoin koiran haistaa vaatteita,kenkiä,sukkia joissa voimakas tuoksu.Näin kuuluu tehdä jos joku vaikka katoaa.
Nyt alan tosissani olla kauhuissani siitä etten muistakaan asioita väärin vaan minun on annettu ymmärtää olla suu kiinni.Tämä on moraalisesti kova paikka koska en tiedä mitä totuus aiheuttaisi elämälleni.Tyhmää miksi olen käyttäytynyt näin,se oli joskus kauan sitten.
outo juttu.Nimittäin mikään ei nyt näytä täsmäävän lapsen kasvussa.Kuluu päiviä jolloin unohdan ajatella asiaa mutta joku ilme,lapseni tuntematon!ajatus jollaista miehelläni ei ole,saa minut todella hämilleni.En tunne lastani omakseni,hänellä outoja juttuja.Sitten tämä lapsen ns.isäehdokas on aika vieras.Olen väkisin yrittänyt onkia hänestä netin ja muiden juttujen kautta tietoja.Verikokeeseen en kehtaa pyytää.Olisi sen luokan katastroofi tulossa että...
Siis miten koira kertoo ettei lapsi ole jonkun miehen lapsi?? Kysytäänkö sitä koiralta ja sit se alkaa nykiä naapurin Erkin suuntaan =)
Sekoititko tän koiran johonkin toiseen hajujuttuun ja ethän ole alaikäisenä palstailemassa?
salaa väärältä isältä ja pelkäät jääväsi kiinni kun naapurin täti kattoo:ei toi oo ton lapsi.
outo juttu.Nimittäin mikään ei nyt näytä täsmäävän lapsen kasvussa.Kuluu päiviä jolloin unohdan ajatella asiaa mutta joku ilme,lapseni tuntematon!ajatus jollaista miehelläni ei ole,saa minut todella hämilleni.En tunne lastani omakseni,hänellä outoja juttuja.Sitten tämä lapsen ns.isäehdokas on aika vieras.Olen väkisin yrittänyt onkia hänestä netin ja muiden juttujen kautta tietoja.Verikokeeseen en kehtaa pyytää.Olisi sen luokan katastroofi tulossa että...
Pääsette seiskaan???
vaikka isiä on kaksi ja aivan eri näköiset ja pituiset isät.
Lapsen isän voi ehkä päätellä ulkonäöstä. Tai sitten ihan sillä verikokeella. Nykyään voi lähettää dna-testin ulkomaille tutkittavaksi.
Voihan ne lapset näyttää vaikka edesmenneeltä äidin mummolta!Geenit on niin vaikeita.Kyllä se on äidin oma asia ja vaikka mikä katastrofi uhkaisi,selvittäisin asian.Ennen pitkää voi lapselle kuitenkin tulla vaikka terveyden kanssa ongelmia ja sitä kautta lääkäri voi ihmetellä jos olet valehdellut toisen isäksi.Heh heh.
Siis et tiedä kuka lapsesi isä on? Mutta koira voisi sen haistaa? Ja tuo, ettet tunne lasta omaksesi, meinaatko et johtuu siitä että isä on vieras? Ihan kukkua, kai sä nyt oman lapsesi tunnet jos olet hänen kanssaan elänyt, ja jos et niin siihen ei vaikuta se kuka hänen isänsä on.
ihanaa.kokeile kurkkunaamiota.Ei tartte laittaa botoxia!
ihanaa.kokeile kurkkunaamiota.Ei tartte laittaa botoxia!
juttuja voi tietää etukäteen,näin myös adoptiolapsien kohdalla.
JOS LAPSI ON TUNTEMATTOMAN KANSSA SAATU,YMMÄRRÄN AP:N TUSKAN.
jyskettä ja miesten puolella käveleviä blondeja.
Mutta asiaan, siis joo tää lapsi voi olla vaikka naapurin Reijon kanssa,sinä itse varmaan tiedät asian.Ei siinä muilla varsinkaan sukulaisilla ole nokan koputtamista,jotenkin tulee olo että joku toivoo että olet hiljakseen asiasta.Onko lapsen isä sitten jonkin sontin kriminaali vai mistä lie kyse.
Sinuna kertoisin kahden kesken miehelle.Voitte yhdessä sopia haluaako hän asiasta julkisen vai ei.Jos tyrmää koko asian,anna sinäkin olla.Et voi pakottaa ketään kasvattamaan lastasi vaikka mies olisi biologinen isä.Pahoitteluni.Asia täytyy vaikka jutella jonkun kanssa läpi.Surullinen kohtalo.
en ymmärtänyt kysymyksesi loppuosaa...sitä eläinten haju kohtaa. Mutta siis kyllähän ulkonäöstä voi päätellä , jos on kovinkin eri näköiset lapset ja toinen muistuttaa uhkaavasti naapurin Reino-setää. Onko käynyt "vahinko" ?