kokkauksesta tietävä APUA
Kysyisin voiko hunajamarinoituja kanasuikaleita laittaa yhteen Knorin valmiin kermakastikkeen kanssa ?
T: ei osaa kokata
Kommentit (11)
voi tulla aika teollinen maku. Mä laittaisin ihan vain purkin tavallista kermaa, hauduttaisin vähän kokoon ja maustaisin (pippuria, yrttejä (timjami, salvia, välimerenyrtit, persilja) tai barbeque-kastiketta. Ja suolaa sit senverran kuin itse haluaa. Ne valmiskastikkeet on niin suolaisia, että maistuu metallilta.
mulla oli tavallinen kerma mennyt huonoksi
enkä pääse kauppaan kaksosten kanssa ilman autoa
Jos teidän makuaisti on tuollainen että ostat noita tuotteita, niin varmasti ne maistuvat teille ihan hyvin.
PS. Netti on täynnä helppoja kokkausohjeita.
1.paistat suikaleet,
2.lisäät niihin sen kestikejauheen,
3.ja sitten vettä.
itse olen näin tehnyt ja hyvää tuli.
Jos teidän makuaisti on tuollainen että ostat noita tuotteita, niin varmasti ne maistuvat teille ihan hyvin. PS. Netti on täynnä helppoja kokkausohjeita.
aika kireältä vaikutat.
entä jos siihen lisäisi vielä herne-maissi-paprika pussin, paheneeko vai paraneeko???
vaan tarjoa ne erikseen lisukkeena! ja kerma ei ole vanhaa vaikka päivämäärä olisi eilen mennyt!
entä jos siihen lisäisi vielä herne-maissi-paprika pussin, paheneeko vai paraneeko???
Ihan rehellisesti, voiko tuo tuosta enää pahentua?
en käytä ikinä mitään valmismarinoituja lihatuotteita. Paljon parempaa ja terveellisempää tulee kun opettelee itse maustamaan ja marinoimaan lihansa.
ihan jees vastaus, mutta ei tähän kysymykseen. Tollo.
laitat vaan...