Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on teidän 1.5 vuotias?

Vierailija
09.09.2010 |

Olisi kiva tietää millaisia on muiden 1.5 vuotiaat.

Meillä poika sanoo noin 30 sanaa. Todella energinen ja menevä. Rakastaa kirjoja ja autoja. Syö todella huonosti ja heräilee taas öisin muutamia kertoja. Kulmahampaita puskee joka puolelta ja hampaita taitaa olla kaikkiaan 11. Kun pojan jättää hetkeksi silmistä, siitä kuulee kauas jos on tekemässä jotain mitä ei saisi, komentaa nimittäin aina ensin itseään isolla äänellä: EI!

Me saimme pankista vasta pojalle oman säästöpossun ja ollaan annettu sen tiputella itse kolikoita possuun. Se onkin varmaan paras leikki mitä on. Pojan lempi sana onkin: Rahhaa. Eilen mummi oli kylässä ja poika hyökkäsi heti mummin käsilaukulle. Mummi kysyi: -"Mitä Aleksi sieltä etsii?" Poika vastaa: -"Rahhaa" :D

Saapas nähdä kuinka kauan tämä rahankerjuu tyyli jaksaa vieraita naurattaa. (Pojalla tilillä jo reilu 150e jotka on saanut yksin ja ainoastaan vieraita)

Niin ja meillä poika tykkää myös kaikista karkuun juoksu leikeistä eli aina ennen pukemista, vaipanvaihtoa ja syömistä saa ensin juosta pojan kiinni.

Muutaman kerran kun poika saa itku-potku raivareita, suutuspäissään ensin saattaa lyödä, sitten selvästi katuu ja puhaltaa :D

Jokatapauksessa, pojassa näkyy jo niin selvästi persoonaa ja huumoria että olen ihan rakastunut tähän nuoreen mieheen :D Joka päivä keksii jotain uutta ja huvittavaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on iältään 1v 8 kk eli noin 1,5 v. Sanoja tulee varmaan noin 20-30. Yleensä käytössä lempisanat jotka sitten unohtuvat kun keksii jonkin uuden sana. On myöskin todella touhukas, koko ajan menossa. Tykkää tutkia kotona joka paikan ja kiipeilee joka paikkaan. Lempipuuhia on kuvakirjojen katselu, piirtäminen, vedellä läträys ja ulkoilu sekä isosiskon vaatteisiin ja koruihin pukeutuminen :). Omiin leluihin tutustuu mieluiten vanhempien tai isompien sisarusten seurassa. Palikat, autot ja nuket ovat omista leluista kivoimpia. Isompien sisarusten lelut ovat myös tosi kivoja.

Luonteeltaan on aurinkoinen. Viime aikoina on tullut toki lisää omaa tahtoa ja osaa olla jääräpäinen. "minä ite"-kausi on alkamassa ja kaikessa haluaisi onnistua itse.

Ruoka maistuu hyvin ja herkut vähän liiankin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi