Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla kamalaa yskää?

Vierailija
09.09.2010 |

Mulla alkoi eilen flunssa, ensin hirvittävä nuha ja iltapäivästä elämäni kamalin yskä.

Olen yskinyt niin paljon, että mulla on kaikki vatsa-, rinta- ja kylkilihakset niin kipeät, etten pysty enää yskimään. Kakoan vaan.

Tällaista on kai liikkeellä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä mulla myös rv40+1

Vierailija
2/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo 4 viikkoa. käynyt lääkärissä, syönyt lääkekuurin; epäilivät keuhkokuumettakin. Kai virusperäistä kun ei lääkkeet tehoa.

Ja selkä kipeä, ja vatsa yskimisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi vain lievää lämpöä, mutta olo on tosi tukala. En tästä nyt kuitenkaan aio aikoihin mihinkään lääkäriin mennä, odottelen että menisi ohi itsestään.

Joo, viimeisillään raskaana varmaankin tosi rankkaa olla kovassa yskässä, osanottoni.

Vierailija
4/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon olen ollut s-lomalla sen vuoksi. Jos puhun alkaa välittömästi yskittämään.

Vierailija
5/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä flunssa. Vatsalihakset ihan hellänä..

Vierailija
6/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tossa 2 viikkoa sitten, nyt enää yskin vähäsen... mutta kamalaa oli. Piti nukkua toisessa huoneessa että en herätä miestä ja vauvaa jatkuvilla yskäkohtauksilla. Yökin ja yskin, niin että kaulalihaksiin sattui kuin rajun oksentamisen jälkeen. Oli myös pientä lämpöä ja viikon kestänyt kurkkukipu... nyt alkaa olla vihdoin voiton puolella olo, mutta olipahan sitkeessä :( Yleensä mulla kun flunssat kestää pari-kolme päivää.

Vierailija
7/7 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkukivulla, sitten alkoi nuha joka ei ollut kovinkaan paha ja sitten tämä yskä! En muista milloin olisi ollut näin karmiva olo kun yskittää vaan mutta on tosi vaikea saada sitä limaa ulos. Yökin välillä myös ja välillä keuhkojen yläosa tuntuu todella ahtaalta. Lämpöä oli 4 päivää, seilasi 37.2-38.0 välillä. Lapset pääsi meillä paljon helpommalla. Lauantaina sitten lentokoneeseen ja Kreikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi