Laihtuuko hyväkarppauksella yhtä hyvin kuin alakarppauksella?
Kommentit (8)
vai hyväkarpatessa ihan kevyt kermoja? hirvittää että lihoaa kun hiilareita syö enempi. Syön aamulla puuroa lounaalla esim täysjyvä pastaa ja jotain kastiketta,illalla leipäää ja kiisseliä/hedelmää vielä välissä ehkä. niin tulee kuitenki hiilareita roimasti jo. Itsekkin koen että helpompi noudattaa!!!
Minusta tuo puuro, pasta, leipä, kiisseli, hedelmät -linja ei kuulosta varsinaisesti enää hyväkarppaukselta....
saa syödä hiutalepuuroa,täysjyväruisleipää,hedelmiä,täysjyvä pastaa ja riisiä kohtuudella
En osaa kommentoida muuten kuin tuota hyväkarppausta. Mulla se ainakin toimii. Viljoja syön ainoastaan tuotteita joissa on 100% ruista. Käytän tavallista voita, kermaa päivittäin. En pelkää rasvoja. Olen jo monta vuotta syöny tällä periaatteella, joskus rennommin ja joskus tiukemmin. Kävin 8-vuotta sitten sokerirasituksessa, tulos oli hyvä. Kävin vuosi sitten sokerirasituksessa ja tulos oli vielä reilusti parempi kuin 8-vuotta sitten. Lääkäri sanoi, että huonojen hiilareiden pois jättäminen näkyy mulla tuossa.
Ja laihtunu oon nyt 4kk aikana 15kg. Olen nyt siis ollu tarkemmalla linjalla. Ei lipsumisia ollenkaan.
kuinka paljon päivääsi mahtuu leipää,pastaa (täysjyvä),hedelmää?
Aamulla kaksi 100% ruisleipää, päällä voita ja leikkeletta, tai paistettua kananmunaa. En syö pastaa, riisiä, perunaa ollenkaan. Hedelmiä ja marjoja syön päivittäin kermarahkan tai partaäijän kera. Illasta saattaa joskus mennä vielä kaks palaa 100% ruisleipää lisukkeineen.
Taika ruis 100% paahtoleipää, Ruis 100% hapankorppuja. Nuo nyt tuli äkkiseltään mieleen. Kaikki ruisleipä missä on vain ja ainoastaan ruista niin käy.
huomattavasti helpompi noudattaa.