Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sihteerit / toimistotyöntekijät...

Vierailija
08.09.2010 |

Mitä kautta olette päätyneet nykyiselle työpaikallenne? Oliko paikka avoimessa haussa? Miten muuten saitte tietää paikasta?

t: epätoivoinen työnhakija

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuli avautuvasta paikasta, kertoi esimiehelleen, että tietäsi yhden hyvän tyypin töihin. Esimies sitten pyysi mua soittamaan sille, sovittiin työhaastattelu ja täällä on oltu sen jälkeen jo jokunen vuosi.

Vierailija
2/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut paikkaa saman firman sisällä jo useasti kun haastavampia töitä on ollut tarjolla.

Alunperin olen firmaan tullut kutsuttuna äitiysloman sijaiseksi (tutun tuttu oli tuolloin ratkaisevassa esimiesasemassa). Minut vakinaistettiin heti sijaisuuden loputtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ajan kuluttua soitettiin ja pyydettiin haastatteluun.

Asiaa auttoi se, että tunsin kyseisessä firmassa työskentelevän ihmisen ja mainitsin hakemuksessani, että häneltä voi kysyä lisätietoja minusta. Näin oli tehtykin.

Paikka ei siis ollut auki missään.

Vierailija
4/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin haun sieltä.

Vierailija
5/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pääsin niin, että tuttu esitteli minut kolleegalleen, joka etsi itselleen assistenttia.

Vierailija
6/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöihin hain vuonna 1998, sillä tiellä edelleen.

Ja ilman mitään suhteita. Onneks olen pystynyt etenemään omin avuin enkä isukin.

Vierailija
7/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöihin hain vuonna 1998, sillä tiellä edelleen. Ja ilman mitään suhteita. Onneks olen pystynyt etenemään omin avuin enkä isukin.

Eipä minuakaan ole isukki auttanut, mutta jos joku entinen työkaveri tai pomo suosittelee, se on ihan normaalia toimintaa työelämässä.

t. se, joka haki nettisivuston kautta ja jolla oli tuttu suosittelijana

Vierailija
8/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöihin hain vuonna 1998, sillä tiellä edelleen. Ja ilman mitään suhteita. Onneks olen pystynyt etenemään omin avuin enkä isukin.

Enkä tarkoita isukkia... Mulla on ollut 6 duunia, joista vain yksi ilman ns suhteita.

Vierailija
9/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olen pystynyt etenemään omin avuin enkä isukin.

isukista ollut paljon apua - hän kun on tehnyt tuon oman uransa juopottelun saralla.

T. se, jonka tutun tuttu otti töihin (koska tiesi saavansa hyvän työntekijän)

Vierailija
10/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo eilakaislan, adeccon, manpowerin, opteamin, baronan....listoilla?

Suhteilla pääsee helpoimmalla, mutta jos sinulla ei niitä ole, niin sitten vaan hammasta purren ja hymyillen.

Vierailija
11/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain puolen vuoden työn Adeccon palveluksessa ja sen jälkeen vakinaistettiin heti