Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsytänkö minä sinua?

Vierailija
08.09.2010 |

Olen kotiäiti, monta lasta. Vanhin yläkoulussa ja nuorin vauva. Kotona aion olla vielä monta monta vuotta, sitten varmaan menen töihin jos töitä jostain saan.

Rahasta tiukkaa, ei rikasta miestä joka elättäisi vaan jotenkuten tullaan toimeen.

Joskus valitan rahan puutteesta mutta en ole sitä mieltä että tukia pitäisi saada enemmän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

irl ei vois tietää :)

Vierailija
2/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen olen hyväpalkkainen töissä käyvä äiti, lapsia kolmelle eri miehelle.

En ole lihava enkä laiha, olen onnellinen ja en heittele kiviä ihmisten päälle, en sitä ensimmäistäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista jotka vaan loisii kotona ja synnyttää lapsen toisensa perään. Ja vielä valitetaan rahanpuutetta.

ap

Vierailija
4/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olet hedelmällinen nainen,raskaudut helpolla.Rakastatte lapsia,raha ei ole tärkein.Tulette itsekin isoista perheistä tai sitten olet ainokainen joka haluaa siksi ison perheen.

Luitko ilta-sanomia lauantaina? Älä kadehdi,lapsilisiä ei lasketa tuloiksi,muut kyllä.Sitten yh-saavat aika kivan korotuksen noihin lisiin,jos eroa pukkaa.

Suomessa ei siis ihan köyhiä olla mutta pärjätään.

Vierailija
5/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämässä täytyy olla kiitollinen monesta,mutta rahaa ei ole koskaan liikaa ja se on totuus.

Silloin kun lapset on pieniä rahasta on tiukkaa,myöhemmin tilanne muuttuu.

Vai haluitsitko elää elämän jossa menetät vanhempasi alle 20vuotiina,saat pienen perinnön jolla kituuttelet elämäsi läpi koska se raha merkkaa sulle vanhempien katoamista.

Joo,pidän ne isovanhemmat mielelläni koska raha ei kyllä ihmissuhteita korvaa.Ihminen on aika yksinäinen vaikka olisi rahaa mutta ei ystäviä!

Vierailija
6/6 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yh-saavat aika kivan korotuksen noihin lisiin,jos eroa pukkaa.

alle 50 egee kuukaudessa, onhan se kadehdittava lisä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi