Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko olla töissä Vauva-lehdessä?

Vierailija
07.09.2010 |

Minulle se olisi unelmapaikka äitiysloman jälkeen. Saisi pehmeän laskun työelämään ;)

Kaikkea sitä miettiikin, vaikea sinne on varmaan päästä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti mahdollista, sillä käyttävät paljon free-toimittajia. Senkun tarjoat juttuja Vauvaan. Vakiväkeä siellä näyttää olevan vähän. Ei varmasti ole leppoisaa työtä...

Voisin tehdä kotoa käsin etätyötä Vauva-lehdelle, jos sellainen olisi mahdollista =)

Vierailija
2/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari freelance-toimittajaa, joista ainakin toinen myy juttujaan mm. vauva-lehteen ja kaks plussaan eikä toden totta ole elämänsä tai varsinkaan toimeentulonsa kauhean kadehdittavaa. Juttujen myyminen näyttää olevan todella työlästä ja palkkiot vedetty todella pieniksi. Lehteen vakkarityöhön pääseminen lienee vielä vaikeampaa ja tuskin siitäkään omaisuuksia maksetaan. Työtahdin kiireisyys tietysti riippuu siitä, mihin vertaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikkapa valikoida Kuvaukselliset-palstalle pääsevät vauvat, eipähän lentäisi enää laatta aina sen sivun kohdalla :)

Vierailija
4/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuisitko sielläkin av:llä, palkkaa nauttien? :O

Vierailija
5/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tapahtuisi jotain, asiat rullaisi. Kerran kuussa ilmestyvä Vauva-lehti olisi liian hidastempoinen minulle.

Vierailija
6/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaksPluskin kävisi!

Vierailija
7/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaisi kyllä moni muukin työ, vaikka ihan vaan paikallisessa ilmaisjakelulehdessäkin :-9

Vierailija
8/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuulee.. ei taida näillä kotimammoilla ihan olla käsitystä aikakauslehdessä työskentelystä ;D

Vierailija
9/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tapahtuisi jotain, asiat rullaisi. Kerran kuussa ilmestyvä Vauva-lehti olisi liian hidastempoinen minulle.

Siitä on hidas tempo kaukana. Lehdessä työskentely on muutenkin melkoista liukuhihnahommaa nykyisin, ei todellakaan mitään pehmeää laskua minnekään. Vauva-lehtikin muuten ostaa suurimman osan jutuistaan freetoimittajilta, vakituista väkeä on vähän.

Vierailija
10/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se olisi unelmapaikka äitiysloman jälkeen. Saisi pehmeän laskun työelämään ;)

Kaikkea sitä miettiikin, vaikea sinne on varmaan päästä.

Vierailija
11/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana saada töissä pää selkiämään vauvahuuruista.

Vierailija
12/17 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mammadementiassa ainakin tuntuu että oon hukannut kaiken yleissivistyksen mitä mulla joskus oli enkä tiedä enää mistään muusta mitään kuin lapsiarjesta ja perhepolitiikasta. Mutta niistä tiedänkin sit paljon ;)

Meidän Perhe kävis myös.

Vierailija
13/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kirjoittaa.

Vierailija
14/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden lapsen äitinä ikähaarukka 17v-2v on kokemusta vaikka mistä niin se olisi upea työ minulle ja annettavaa minulla juuri olisi lehdelle :)

Vierailija
15/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden lapsen äitinä ikähaarukka 17v-2v on kokemusta vaikka mistä niin se olisi upea työ minulle ja annettavaa minulla juuri olisi lehdelle :)

Vierailija
16/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutamia artikkeita lukenut, ja aiheiden käsittelyn pintapuolisuus (joskus "faktat" suoraan wikipediasta) ja yksisilmäisyys on huolestuttavaa.

Vierailija
17/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä kotoa käsin etätyötä Vauva-lehdelle, jos sellainen olisi mahdollista =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme