Haluaisitko olla töissä Vauva-lehdessä?
Minulle se olisi unelmapaikka äitiysloman jälkeen. Saisi pehmeän laskun työelämään ;)
Kaikkea sitä miettiikin, vaikea sinne on varmaan päästä.
Kommentit (17)
Tunnen pari freelance-toimittajaa, joista ainakin toinen myy juttujaan mm. vauva-lehteen ja kaks plussaan eikä toden totta ole elämänsä tai varsinkaan toimeentulonsa kauhean kadehdittavaa. Juttujen myyminen näyttää olevan todella työlästä ja palkkiot vedetty todella pieniksi. Lehteen vakkarityöhön pääseminen lienee vielä vaikeampaa ja tuskin siitäkään omaisuuksia maksetaan. Työtahdin kiireisyys tietysti riippuu siitä, mihin vertaa...
Voisin vaikkapa valikoida Kuvaukselliset-palstalle pääsevät vauvat, eipähän lentäisi enää laatta aina sen sivun kohdalla :)
roikkuisitko sielläkin av:llä, palkkaa nauttien? :O
Koko ajan tapahtuisi jotain, asiat rullaisi. Kerran kuussa ilmestyvä Vauva-lehti olisi liian hidastempoinen minulle.
kelpaisi kyllä moni muukin työ, vaikka ihan vaan paikallisessa ilmaisjakelulehdessäkin :-9
Kaikkea sitä kuulee.. ei taida näillä kotimammoilla ihan olla käsitystä aikakauslehdessä työskentelystä ;D
Koko ajan tapahtuisi jotain, asiat rullaisi. Kerran kuussa ilmestyvä Vauva-lehti olisi liian hidastempoinen minulle.
Siitä on hidas tempo kaukana. Lehdessä työskentely on muutenkin melkoista liukuhihnahommaa nykyisin, ei todellakaan mitään pehmeää laskua minnekään. Vauva-lehtikin muuten ostaa suurimman osan jutuistaan freetoimittajilta, vakituista väkeä on vähän.
Minulle se olisi unelmapaikka äitiysloman jälkeen. Saisi pehmeän laskun työelämään ;)
Kaikkea sitä miettiikin, vaikea sinne on varmaan päästä.
Ihana saada töissä pää selkiämään vauvahuuruista.
Tässä mammadementiassa ainakin tuntuu että oon hukannut kaiken yleissivistyksen mitä mulla joskus oli enkä tiedä enää mistään muusta mitään kuin lapsiarjesta ja perhepolitiikasta. Mutta niistä tiedänkin sit paljon ;)
Meidän Perhe kävis myös.
Viiden lapsen äitinä ikähaarukka 17v-2v on kokemusta vaikka mistä niin se olisi upea työ minulle ja annettavaa minulla juuri olisi lehdelle :)
Viiden lapsen äitinä ikähaarukka 17v-2v on kokemusta vaikka mistä niin se olisi upea työ minulle ja annettavaa minulla juuri olisi lehdelle :)
olen muutamia artikkeita lukenut, ja aiheiden käsittelyn pintapuolisuus (joskus "faktat" suoraan wikipediasta) ja yksisilmäisyys on huolestuttavaa.
Voisin tehdä kotoa käsin etätyötä Vauva-lehdelle, jos sellainen olisi mahdollista =)
on varmasti mahdollista, sillä käyttävät paljon free-toimittajia. Senkun tarjoat juttuja Vauvaan. Vakiväkeä siellä näyttää olevan vähän. Ei varmasti ole leppoisaa työtä...