Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähihoitaja,

Vierailija
07.09.2010 |

sairaanhoitaja ja nyt opiskelen terveystieteitä yliopistossa. Olenko siis "luuseriamis" (av-termi), koska en ole käynyt lukiota?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioon ja sieltä yliopistoon. Sulla on nyt mennyt tuhratessa ensin amiksessa ja sitten ilmeisesti amk:ssa, kun olisit päässyt paljon vähemmälläkin.

Vierailija
2/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioon ja sieltä yliopistoon. Sulla on nyt mennyt tuhratessa ensin amiksessa ja sitten ilmeisesti amk:ssa, kun olisit päässyt paljon vähemmälläkin.

Mutta nyt ap. on voinut tienaa koko ajan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja ja nyt opiskelen terveystieteitä yliopistossa. Olenko siis "luuseriamis" (av-termi), koska en ole käynyt lukiota?

AMISPÖLÖ.

t. amispölön vaimo

Vierailija
4/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää palsta vaan nyt on niin perseestä. sullahan on hyvät pohjakoulutukset takana.

Vierailija
5/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ap. on voinut tienaa koko ajan:)

Vierailija
6/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänellä on käytännön kokemusta. Sitä ei tod. mikään muutama lukion yleissivistävä kurssi korvaa.

Mutta tää kirjoitta olikin varmasti provo, ei kukaan voi olla niin dille, että noin sanoisi tosissaan.

Vierailija
7/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietenkin tämän palstan viiden tonnin palkkalaiset nauraa kaikelle, mutta itse eivät koskaan kerro esim. omaa työnkuvaa kysyttäessä:D

Vierailija
8/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään vaiheessa et edes terveystieteen yliopistotutkinnolla tule tienaamaan yhtä paljon kun mun amispölöukkoni putkimiehenä. Juu ja itse olen akateeminen pienipalkkainen, hoitoalalla myös.

Vierailija
9/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan lapsille harrastuksen, tekemään ulkomaan matkoja pari kertaa vuodessa ja maksamaan lainaa.

Sekä jää vielä elämiseen:)

Vierailija
10/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan lapsille harrastuksen, tekemään ulkomaan matkoja pari kertaa vuodessa ja maksamaan lainaa.

Sekä jää vielä elämiseen:)

Vierailija
11/11 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko nyt hyvä mieli:P