Olen lähihoitaja,
sairaanhoitaja ja nyt opiskelen terveystieteitä yliopistossa. Olenko siis "luuseriamis" (av-termi), koska en ole käynyt lukiota?
Kommentit (11)
Lukioon ja sieltä yliopistoon. Sulla on nyt mennyt tuhratessa ensin amiksessa ja sitten ilmeisesti amk:ssa, kun olisit päässyt paljon vähemmälläkin.
Mutta nyt ap. on voinut tienaa koko ajan:)
sairaanhoitaja ja nyt opiskelen terveystieteitä yliopistossa. Olenko siis "luuseriamis" (av-termi), koska en ole käynyt lukiota?
AMISPÖLÖ.
t. amispölön vaimo
tää palsta vaan nyt on niin perseestä. sullahan on hyvät pohjakoulutukset takana.
Lukioon ja sieltä yliopistoon. Sulla on nyt mennyt tuhratessa ensin amiksessa ja sitten ilmeisesti amk:ssa, kun olisit päässyt paljon vähemmälläkin.
Mutta nyt ap. on voinut tienaa koko ajan:)
koska hänellä on käytännön kokemusta. Sitä ei tod. mikään muutama lukion yleissivistävä kurssi korvaa.
Mutta tää kirjoitta olikin varmasti provo, ei kukaan voi olla niin dille, että noin sanoisi tosissaan.
Mutta tietenkin tämän palstan viiden tonnin palkkalaiset nauraa kaikelle, mutta itse eivät koskaan kerro esim. omaa työnkuvaa kysyttäessä:D
missään vaiheessa et edes terveystieteen yliopistotutkinnolla tule tienaamaan yhtä paljon kun mun amispölöukkoni putkimiehenä. Juu ja itse olen akateeminen pienipalkkainen, hoitoalalla myös.
maksamaan lapsille harrastuksen, tekemään ulkomaan matkoja pari kertaa vuodessa ja maksamaan lainaa.
Sekä jää vielä elämiseen:)
maksamaan lapsille harrastuksen, tekemään ulkomaan matkoja pari kertaa vuodessa ja maksamaan lainaa.
Sekä jää vielä elämiseen:)