Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menitkö naimisiin rakkaudesta vai muusta syystä?

Vierailija
07.09.2010 |

Avioeroja ja sotkuisia parisuhteita katsoessa, tulee väkisin miettineeksi sitä, onko rakkaus sen parempi tae hyvästä avioliitosta kuin esim. talouden turvaaminen, vanhempien tekemä sopimus tai muu ns. 'järkisyy'. Jospa siis talouden turvaaminen ja lasten hyvä kasvu olisivatkin hyvä syy jatkaa aviolittoa, josta rakkaus on rapissut pois?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun se jommaltakummalta loppuu, loppuu liittokin.

Vierailija
2/8 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut avioliitosta, vaikka rakastin. Silloin ymmärsin, ettei rakkaus vielä riitä onnelliseen loppuelämään, pitää olla myös taito ja halu elää yhdessä, antaa jotakin toiselle ja ottaa vastaan. Pitää myös osata arvostaa ja kunnioittaa toista Ensimmäisessä liitossani ei näitä ollut, tässä toisessa sen sijaan on.

Tärkein toisen avioliittoni syy oli halu tarjota lapsille mahdollisimman vakaa koti. Aikuisten virallinen sitoutuminen toisiinsa ei ole 1. liitoissa yhtä tärkeää kuin näissä toisissa, koska epäilijöitä ja uhkaavia tekijöitä ei ole niin paljon. 1. liittoaan solmivia kaikki onnittelevat ja ovat valmiita tukemaan, sen sijaan 2. liittoon menevillä on lähes aina vihamiehiä ja -naisia, jotka haluavat kampittaa uuden perheen jo kynnykselle. Siksi jokainen pienikin perhettä lujittava ele on tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nyt jo eronnu.

ja nyt jostain ihme syystä ollu avoliitossa jo 10 vuotta. ja hyvin menee :) ei tääkään rakkautta ensi silmäyksellä ollu :)

Vierailija
4/8 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos menen, syy on lasten etu.

Vierailija
5/8 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes tiedä mitä on rakkaus, minä tiedän nyt.

Vierailija
6/8 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin sekä rakkaudesta, että muusta syistä naimisiin.

Tai oikeastaan miehen kanssa olen rakkaudesta ja avioliiton solmimme juridisista syistä.

Vierailija
7/8 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos menen, syy on lasten etu.

Aika moni menee naimisiin ennen lasten saantia...

Vierailija
8/8 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielitiettyä aika pian ja joo suostui! Asutaan vielä eri kaupungeissa,kultsi muuttaa pian tänne.Hänen vanhemmat on täällä jo!

Lasteni isi ei tiiä vielä et näin kävi.Kun tää mun sulhanen on tän ex:n hyvä kaveri tai no oli....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä