Onko muita joilla joka kerta neuvolassa on ollut eri terveydenhoitaja?
Mulla ekassa neuvolassa sijainen, tokassa oma ja nyt kolmannessa tulee olemaan taas joku sijainen.. Sinänsä ihan sama kun en näistä kahdesta edellisestä juurikaan pitänyt mut kuitenkin hieman omituista...
Kommentit (5)
(kerran oon nähnyt) Eikä se sen sijainenkaan mikään maailman ihanin tapaus ollut. Nyt siis tulevassa neuvolassa on taas joku uusi sijainen.. No, aivan samahan se toisaalta on, kuka ne hemoglobiinit sun muut ottaa :D
erityisemmin pidä omasta terkastani, joka ei ole työkuntoinen ja siksi noita sijaisiakin oli niin monta. Mut se hyvä puoli kovassa vaihtuvuudessa oli ja on, että silloin huomaa konkreettisesti että terkkarin antamat "suositukset" on usein vain yksittäisen henkilön omia, henkilökohtaisia mielipiteitä. Koko järjestelmään suhtautuu rennommin, kun tietää että terkkaritkin hoitaa sen homman lähinnä sinne päin. Kun yhden terkkarin mielestä joku homma oli vinksallaan, niin toinen ei kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Tämä tietenkin toisinkin päin; jos apua tarvitsi, sitä ei joltakulta saanut ollenkaan, ja joku toinen ois hoitanut homman välittömästi.
Mä olen tässä toisessa raskaudessa koko ajan yksityisen puolen asiaskas siksi, että näyttää siltä että oma terkkarini on palannut töihin vähän pitemmäksi jaksoksi. En vaan meinaa jaksaa häntä kolmea minuuttia pitempään, ja tarkistan asiat sit mielelläni yksityiseltä puolelta jos jotain kysyttävää on.
kakkonen
kun sinne soittaa kysyäkseen jotain tai varatakseen ajan.. Ja kerran olen siis hänen vastaanotollaan käynyt. En tiedä onko samanlainen kaikille.. Joten olen ihan tyytyväinen että seuraavalla kerralla on taas sijainen :p ap
3 kk kaiken aikaa. Käytiin paljon painokontrolleissa ja 8 kertaa meni ennen kuin oma neuvolatäti oli paikalla. :) Tuli tutuksi meidän neuvolan muut tädit eli noilla 8 kerralla oli 5 eri terkkaria. Huono puoli siinä oli se, että kerrassaan kukaan ei ehtinyt miettiä meidän asioita ja niinpä ongelmista ehti tulla tosi pahoja. Eli en suosittele ainakaan vauvan kanssa.
raskauden neuvolassa 11 eri sijaista, omaa terkkaria taisin nähdä kerran. Remonttien ja kesälomien vuoksi kävin siis myös kolmessa eri neuvolassakin. Ei paljoa haitannut, koska raskausneuvolat oli omalla kohdallani sellaisia hätäisiä muutaman minuutin keikkoja, joissa suurinpiirtein otettiin hemppa samalla kun punnitsin itseni ja sitten pitikin jo juosta takaisin töihin. Mulle on ihan sama kuka ne mitat ottaa, ja oikeastaan tykkäsin että ihmiset vaihtuivat joka kerran. Ei tullut niin kontrolloitu olo, kun tiesi ettei se terkkari edes tiedä/muista mun nimeä.