Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammat hoi! Mikä paras vauva-vakuutus?

Vierailija
07.09.2010 |

Perusteluja kiitos!

Miehen kanssa pitäis mennä kattelemaan vakuutuksia, ja käytännön kokemuksia olis kiva kuulla!

Ja jos joku on ihan totaalisen surkea ja huono, niin niistäkin voi kertoa!

Kiitos!

-HippieMama

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

mä otin nordeasta syntymättömälle lapselle. Se oli kalliimpi kuin muut, mutta siinä on omavastuu-jutskat paremmin kuin muissa. Jos lapsukainen on 2kk vanhana terve, niin vaihdetaan se sitten johonkin halvempaan. Mitään käytännön kokemusta ei vielä ole, kun tämä vauveli on vielä mahan sisäpuolella...

Vierailija
2/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meilläkin vauva vielä masussa, joten käytännön kokemusta ei ole. Meidän mielestä Tapiola oli kattavin ja keskittämisalennuksilla edullisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut Tapiolan vakuutukset lapsilla jo 6-vuotta enkä voi kuin olla tyytyväinen.

Korvauksen voi näppärästi hakea verkon kautta ja rahat ovat tilillä jopa seuraavana päivänä. Omavastuu menee vain kerran vuodessa eli ei ole mitään kerta/sairaus rajoituksia kuten joissakin vakuutuksissa.

Kuopus on tarvinnut kolme kertaa putkitusta ja maksositoumus on tullut Tapiolasta parin päivän sisällä yhteydenotostamme.

Vierailija
4/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyytyväisiä ollaan olut. Meidän ei kannata vaihtaa enää koska saadaan rajoituksia...

Kattava ja hyvin toimiva korvauspalvelu myös suurimmissa toimenpiteissä (esim leikkaus).

Vierailija
5/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki vakuutukset lähivakuutuksessa. Lapsillemme olemme ottaaneet vakuutukset jo kun olin raskaana (viimestään ennen 3kk lapsen laskettua aikaa). Sellaiset jotka kattaa sitten kaikki kulut jos lapsella joku synnynnäinen sairaus/poikkeama.. Tyytyväisiä ollaan oltu. Toisen lapsen kohdalla maksanut jo itsensä takaisin kyseinen vakuutus.

Lähivakuutuksessa on muutenkin hyvät vakuutukset. Kotivaakutusta en ole muualta parempaa löytänyt. Lapsemme hajotti mieheni lasit ja netissä tehtiin siitä ilmoitus. Ei mitään todistusta tms tarvinnut edes toimittaa optikolta että ne ovat korjauskelvottomat.. Ilmoitettiin vain uusien hinta ja vanhojen lasien ikä.. rahat oli tilillä muutamassa päivässä!

Vierailija
6/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki vakuutukset Pohjantähdessä. Olen ollut tosi tyytyväinen, kaikki on hoitunut nopeasti! Pohjantähti on ainoa vakuutusyhtiö, joka korvaa apteekin erikoismaidot. Pohjantähdestä saa ennen vauvan syntymää jo sen vakuutuksen, mutta myös sitten, kun vauva on 7 päivän ikäinen. Mulla on ollut kaikista neljästä riskiraskaudet, niin itse en ole saanut, kun vasta vauvojen synnyttyä.

If vakuutusyhtiöstä mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa.... Tosi järkyttävän huonosti on toiminu kaikki vakuutusjutut! Sitä en voi suositella kenellekään.

Vierailija
7/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne jos yrittää soittaa ei koskaan saa ketään kiinni ja muutenkin kallis vakuutusten kattavuuteen nähden. Me vaihdettiin Lähivakuutukseen ja olemme olleet todella tyytyväisiä kyllä kanssa siihen! Suosittelen! :)

Vierailija
8/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvan vauvavakuutuksesta?

Meillä kaikki muut vakuutukset siellä, niin kätevintä se olisi sinne ottaa, vaikkakin jos muualta parempi löytyy niin muut vakuutukset sitten siirtyy sinne..

Vierailija
9/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pikkuvaivoissa niistä ei saa omaansa pois ja jos jotain isompaa tulee, Suomessa tasan tarkkaan jokainen vauva/lapsi saa julkisella puolella hyvää hoitoa.

Mutta Lähivakuutusta en ainakaan tähän tarkoitukseen suosittelisi; heillä omavastuu sairauskohtainen eli pelkistä erikoislääkärikäynneistä ei saa juuri mitään, jos yhtään mitään, takaisin. Makselin lapsillemme vakuutuksia pari vuotta, yhteensä n. 1000 euroa, ja sitten laskeskelin, kuinka monta käyntiä tuolla rahalla olisi saanut, ja lopetin vakuutukset.

Vierailija
10/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaat ruotsia saat erittäin kattavia/edullisia lapsivakuutuksia Alandiasta. Ovat voimassa myös manner-Suomessa mutta hakukaavakkeita vaan ruotsiksi (ainakin kun itse hain).

Vierailija
11/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei julkisella puolella kyllä saa hyvää hoitoa ainakaan allergia eikä astma asioissa... Ihan hirveetä kohtelua ollaan saatu. Meillä on käyntejä keskimäärin kerran kahdessa viikossa suunnilleen ja kyllä yksityisellä puolella käyminen sujuu PALJON paremmin, kun julkisella. Osastolla kyllä ollaan saatu hyvää hoitoa ja kohtelua!

Vierailija
12/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kun lueskelin niin heräsi muutamia kysymyksiä, kun tuo vakuutuksen esillety oli itse sivuilla oli melko tynkä.

Elieli, korvataanko siellä nyt sitten ilman hoitokuluja esim. lääkerasvoja, maidonkorvikkeita yms apteekista hankittuja, kun kuulemma JOKU vakuutus niitäkin korvaa, ja lähivakuutuksen sivuilla luki vähän sinne päin..

Korvaako lähivakuutus mahdolliset ennen syntymää tulleet vammat eli jos lapsella on jokin synnynnäinen sairaus yms..

Tulee tosi inhottava olo kun joutuu tollaisiakin asioita miettimään, että jos tässä mun pienessä lapsosessa onkin joku "vika" kun se syntyy, tulee heti paha mieli :(

Mut pakko sitä on olla realistinen...

-HippieMama

Vierailija
13/13 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on if ja on toiminut ihan hyvin. Mutta: sen kanssa sai pelata vähän upporikasta tai rutiköyhää: eli sen saa vasta kun lapsi on 2kk ja kaikki sitä ennen sairastetut taudit suljetaan pois. Eli jos olisi ollut yksikin korvatulehdus niin mitään korviin liittyvää ei sitten koko elämän aikana olisi korvattu...

Turvan vakuutuksista olen kavereilta kuullut positiivista, taidan seuraavalle ottaa sen.