Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kasvaa lapsesta, jos äiti on tällainen:

Vierailija
07.09.2010 |

Hokee lapselle melkein koko ajan, että lapsi on rakas ja ihana, sanoo että lapsi on kaunis, koko ajan on halimassa lasta ym.

Kasvaako tuollaisesta pilalle hemmoteltu lapsi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla eväillä. Lasten haliminen ja kehuminen on tärkeää! Pilalle hemmottelu on aivan jotain muuta: ei osata asettaa rajoja, ostetaan kaikki mitä lapsi vain keksii pyytää jne.

Vierailija
22/25 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aina kuulla, kuinka ihana olen ja osaan kaikkea. Sitten 19-vuotiaana tipuin korkealta ja kovaa....

Kehua vaan silloin kun on aihetta ja muulloin sitten antaa palautetta, että missä pitää kehittyä tai sitten olla vaan välinpitämätön...?

Mikä olisi paras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuon kauniiksi sanomisen jättäisin väliin.

Vierailija
24/25 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aina kuulla, kuinka ihana olen ja osaan kaikkea.

Sitten 19-vuotiaana tipuin korkealta ja kovaa....

Kävitkö koulunkin kotona? Äidin kehuthan yleensä vain tasapainottavat sitä muuta palautetta?

Mä olen jo 45 ja mun äiti edelleen kehuu mua... Tiedän kyllä muuta kautta, etten ole maailman ihanin ja paras.

Vierailija
25/25 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota kehun jatkuvasti söpöksi ja kauniiksi siis täällä kotona en julkisissa paikoissa :) annan halia ja pusua ja lepertelen. silti säännöt on ja lujana pysyn läpsimisen ym kanssa. ihan kiltiltä vaikuttaa. osaa antaa muille lapsille kerhossa lelua ja uskoo kieltoja. en siis usko että on pilalla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi