Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo, "vaadin" uudelta mieheltä sukupuolitestit ennen suojaamatonta yhdyntää?

Vierailija
07.09.2010 |

Minulla on takana useampi suhde, viimeisin kestänyt 8v eikä kyllä olla eroamassa. Tämä tuli vaan mieleen, että olenko todella outo, kun en suostu suojaamattomaan testiin ennen kun mies käynyt testeissä? Oli tästä yhden kaverin kanssa puhetta ja hän ihmetteli tätä käytäntöäni. Niin tämä nykyinen kuin myös ex-mieheni ovat ymmärtäneet ja suostuneet testeihin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet outo jos vaan toiselta vaadit, mutta itse oletat että sinulla ei voi olla oirettomana mitään.

Vierailija
2/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä kävit itse myös testeissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsestään huolta pitävä normaali aikuinen. Jokaisen kuuluisi nykyään toimia näin, mutta valitettavasti moni ei niin kuitenkaan toimi. Luulenpa, että mikäli ihmiset tietäisivät enemmän sukupuolitaudeista ja niiden yleisyydestä, kaikki toimisivat kuvailemallasi tavalla.

Näissä asioissa tieto lisää tuskaa.

Vierailija
4/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin järkevää käytöstä. Ei ihmisestä päältäpäin näy onko sillä joku tauti ja ihminen itsekään ei välttämättä tiedä taudistaan. Tekisin varmaan itsekin noin jos olisin samassa tilanteessa.

Vierailija
5/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisilla ihmisilläkin on sukupuolitauteja, ei ole loukkaus ketään kohtaan tarkastaa asia ennen kuin altistaa toista.

Vierailija
6/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tune ketään joka näin ei olisi tehnyt

Vierailija
7/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kai se nykyaikana menee

Vierailija
8/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole sukupuolitestein tarvinnut varmistaa, onko todella mies kyseessä. Tietty jos oikein naisellinen tapaus, voi olla paikallaan.

Vierailija
9/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen suojaamatonta. Mutta siis oletteko selvinneet nämä kahdeksan vuotta niin, ettei mitään lähikontaktia toisen suojaamattomiin elimiin ole ollut? Vai oletko siis aloittamassa sivusuhdetta? Mitä mä en ymmärtänyt tässä oikein?

Vierailija
10/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne taudit tarttuu ihan hetero seksissä. Nykyään kun monet painaa joka viikonloppu eri ihmistä, niin ne taudit leviää. Nykyään ei ole mitenkään ihmeellistä, että on harrastanut seksiä kymmenien, jopa yli sadan ihmisen kanssa.

Itse toimin myös samalla tavalla. Molemmille testit, ennen kuin ruvetaan harrastamaan suojaamatonta seksiä.

Vierailija
11/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han puhui sukupuolitesteistä. Taudit on sitten ihan oma lukunsa.

14

Vierailija
12/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei näy päällepäin, ja joita ei itsekään välttämättä huomaa itsessään?

Okei, hepatiitit, hiv. Muita?

Vierailija
13/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis sukupuolitautitestejä ja tekstissä oli toinenkin virhe eli en suostu suojaamattomaan seksiin ennen kun mies on käynyt testeissä, ettei tällä ole sukupuolitauteja.

ap

Vierailija
14/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu käytäntö. Noin itsekin menettelin kun tapasin nykyisen mieheni.

Vierailija
15/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolitautitesteissä, ihan seurustelun alkupuolella.

Enkä ole aloittamassa sivusuhdetta. Kuten aloituksessa kirjoitin niin oli tästä puhetta yhden kaverini kanssa ja hän ihmetteli miksi toimin näin.

ap

ennen suojaamatonta. Mutta siis oletteko selvinneet nämä kahdeksan vuotta niin, ettei mitään lähikontaktia toisen suojaamattomiin elimiin ole ollut? Vai oletko siis aloittamassa sivusuhdetta? Mitä mä en ymmärtänyt tässä oikein?

Vierailija
16/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelle miehelle?

Vierailija
17/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testeissä jokaisen suhteen alussa ja näyttänyt tulokset miehelle.

ap

Kävitkö itse testeissä ja näytit tulokset uudelle miehelle?

Vierailija
18/18 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sairastaa myös oireettomana. Eliolet kantaja ja tartutat tautia, vaikka se ei sinulla oireilisikaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä