Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän "patti" on häpyhuulen vieressä?

Vierailija
07.09.2010 |

Minulla on pari päivää ollut kova kipeä kohta häpyhuulen vieressä, siinä kohtaa, johon pikkuhousut hankaa. Tähän mennessä siitä ei ole mitään vuotanut. Nyt kun sitä vähän puristin sieltä tuli jotain verensekaista ja sitten vähän ajan päästä pelkkää verta eikä vuoto meinannut tyrehtyä millään.

Tietäiskö kukaan täällä mistä vois olla kyse? Koskaan ennen ei ole vastaavaa ollut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla se keltarauhanen :)

Vierailija
2/6 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tulehtunut ihohuokonen. Kun ajelee karvojaan liikaa voi käydä joskun niin että joku karva alkaa kasvaa sisäänpäin ja tulehdutaa karavatupen.

Joillakin on niitä patteja nivuset täynnä.

Olenkin ihmetellyt varsinkin niorison karvojen ajelu pakkomiellettä ihmetyksen sekaisin tuntein. On kuulema yök, jos kasvaa karvoja, mutta eikö ole enemmän yök, jos nivuset kasvaa mätiviä paiseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivaatko? jos sheivaat, niin lopeta moinen. Suihkuttele ja pidä puhtaana. Kompressiolla saat sen vuodon tyrehtymään.

Vierailija
4/6 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni että rasvapatti (tai jotain sinnepäin). Minulla oli sattumalta juuri kyseisen käynnin aikana sisemmässä häpyhuulessa keskellä kohtalainen patti, jota sitten ihmettelin hänellekin ääneen. Se sitten puhkesi vielä samana päivänä myöhemmin ja pyyhkiessä tuli muutamaan otteeseen vähän verta ja taisi sitä hitusen kirvelläkin. Mutta jokin tiehyen tukkeutuminen siihen oli syynä.

Toki jos kyseistä aluetta ajelee, voi kyse olla esim. karvatupentulehduksestakin. Runsas verenvuoto viittaisi johonkin muuhun kuin mitä tuo minun oli.

Finnejäkin voi muuten tulla alakertaan. Tai ainakin joitakin aivan finnin tapaisia, jopa kipeitä patteja siellä on ollut pitkin ikää satunnaisesti. Ettei vain olisi ollut sellainen? Ja tuolla alueellahan on paljon verisuonia ja/tai vilkas verenkierto, joten verenvuoto ei kuulosta kovin huolestuttavalta.

Vierailija
5/6 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo kyllä finnikään mielestäni voi olla. Noin sentin tai reilu halkaisija se kipeä kova kohta.

ap

Vierailija
6/6 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli just tommonen patti samassa kohtaa. Sisältä tuli verensekaista märkää. Hae apteekista Bacibact-voidetta ja laita siihen pattii aamuin illoin suihkutuksen jälkeen. Mulla patti on lähes jo hävinnyt. Oisinko laittanut tota voidetta n. 5 päivää nyt säännöllisesti.

En tiedä mikä oli/on. Välillä se suureni, välillä oli lähes poissa. Ärtyi niistä pikkareista. Lääkärillekin kyllä pian menossa ja meinaan kysyä vielä siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä