Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjä ahdistelevat teinipojat raivostuttaa!

Vierailija
06.09.2010 |

Itselläni on juuri seiskalle mennyt tyttö, joka on saanut kohtuullisen paljon naisellisia muotoja jo ennen yläastetta. Vaikka tyttö näyttää kaunottarelta, on hän yhä suurelta osin henkisesti pikkutyttö. Nyt yläasteelle siirryttyä ihmettelin, mistä tyttö on ollut ahdistunut. Luulin aluksi, että tyttöä kiusataan koulussa, mutta nyt onkin selvinnyt mistä kiikastaa. Koulun seiska-, kasi- ja ysiluokkalaiset pojat ahdistelevat tyttöäni harva se päivä! Kun olen päässyt tytön kanssa puhumaan aiheesta, on käynyt ilmi, että pojat mm. puristelevat tyttöni rintoja, ahdistavat häntä nurkkaan ja kopeloivat ja yksi poika oli tehnyt ns. yhdyntäliikkeitä pitääen tyttöä seinää vasten. Olen aivan raivoissani asiasta, en voinut kuvitella mitä kouluissa nykyisin tapahtuu!

Otin jo kouluunkin yhteyttä, mutta asiaan ei ole tullut muutosta. Ajattelin seuraavaksi ottaa yhteyttä suoraan poikien vanhempiin. Tunnen useamman pojan vanhemmat tytön ala-asteajoilta, joten tiedän hyvin, ettei valtaosan kodeissa varmaan voida kuvitellakaan mitä heidän pojat koulussa tekevät. Kyseessä on jo niin räikeä seksuaalinen häirintä, että jos siihen ei nyt puutu, pojille jää käsitys, että he voivat tehdä tytöille mitä haluavat. Miten voisin kertoa poikien vanhemmille asiasta niin, että he todella puuttuvat asiaan tuottamatta tytölleni lisäharmia?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan olla yhteydessä suoraan vanhempiin.

Vierailija
42/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jokseenkin yllättynyt, kuinka laimeasti soittooni koulussa suhtauduttiin, ehkä tosiaan pitää uhata poliisilla ja rikosilmoituksella, että asioihin puututaan. Suoraan sanottuna ärsyttää niin h*lvetisti, että minun tyttöni on otettu poikien toimesta häirinnän kohteeksi! Todellakin olen miettinyt jos mitä noiden poikien pään menoksi, mutta ajattelin kyllä puhua poikien vanhempien kanssa, ainakin niiden jotka tunnen. Nimittäin on niin rasittavien vanhempainyhdistyksessä jyränneiden mammojen poikiakin mukana, samoin uskisten kodeista olevia pikkumuruja, että suorastaan houkuttaa pläjäyttää vanhemmille, mitä pojjaat puuhaavat. Pitää kyllä ihmetellä, että millaista elämää noissa päällisin puolin "hyvissä perheissä" oikein vietetään, jos pojat toimivat tuolla tavalla tyttöäni kohtaan. Mietin tässä, että otan yhteyttä rehtoriin ja uhkaan rikosilmoituksella ja käsken rehtorin ottamaan poikien koteihin yhteyttä.

Huh kun tekee vihaiseksi, suunnilleen kastraatiota olen miettinyt noiden poikien rankaisuksi. Ovatko nuo niitä tulevia raiskaajia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jotain on pahasti pielessä suhtautumisessaan naisiin - tosin laumassa tyhmyyys tiivistyy, eli riittää, että siellä on yksi neropatti joka kuvittelee voivansa tehdä tytöille just mitä lystää.

Ota tosiaan yhteyttä rehtoriin ja pyydä häntä ottamaan poikien koteihin yhteyttä _heti_. Lienee parempi että hän juttelee ensin vanhempien kanssa.

Jos ei muuten rikosilmoituksella uhkailu auta, uhkaapa iltapäivälehdillä. Luulisi sen viimeistään tepsivän...

t. se 8. luokkalaisen äiti tuosta ylempää

Vierailija
44/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kukaan kuullut poikansa puuhaavan vastaavaa sikamaista seksuaalista häirintää yläasteiässä?

Olisi niin hyvä kuulla miltä äidistä tuntuisi kuulla pojastaan tuollaista. Itse ainakin laittaisin pojan niin tiukille ettei vastedes uskaltaisi tytöille teitittelemättä puhuakaan. Olen niin vihainen noille pojille ja erityisesti vanhemmille, pakko olla jotain kieroutunutta taustalla. Sekin tytölleni väkisin "yhdyntäliikkeitä" tehnyt poika on oikein mamman pikku mussukka, aina äiti kehunut kuinka kypsä ja ah niin hyvä koulussa se poika onkaan..

Mistä kuvittelette muuten tällaisen häirinnän ja sen oikeutetuksi kokemisen johtuvan?

Raivoaan nieleskelevä ap

Vierailija
45/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli noin 20 vuotta sitten yläasteella ihan sama meno. Tosin tyttö joka valikoitui kopeloitavaksi oli itse sellainen flirtti, ei toki tuosta touhusta tykännyt. Tosiaan niitä oli pari aloitteentekevää idioottipoikaa jotka sit houkuttelivat useamman muun kiltimmänkin pojan mukaan puuhaan. Kesti aika kauan, varmaan ainakin vuoden päivät.

Vierailija
46/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliseksuaalista käyttäytymistä.

Toki on sitten tytöissäkin niitä, jotka piinaavat poikia, jotka haluaisivat vain olla kavereita. Ihan niin, että se menee jo hulluuden puolelle.

Enkä tuolla kommentilla todellakaan tarkoita puolustella ketään tyttöjen ahdistelijaa. Mutta ihan totta, kannattaa ottaa yhteyttä heti koulupsykologiin ja pistää keskustelemaan poikien kanssa. Itsellä on ikävä muisto nuoruudesta, kun eräs poika vähän "leikillään päätti kopeloida". Se oli ällöttävää, kamalaa ja vieläkin kuvottaa. en ole siitä koskaan puhunut kuin yhdelle ainoalle, joka sen vei mukanaan hautaan.

Vierailija
47/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pitänyt tästä pojasta tippaakaan.

Vierailija
48/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 100% varma etteivät omani ole tuollaista tehneet, mutta tiedän että jotkut ovat koska poikani ovat kertoneet minulle joidenkin kaverien vastaavista ja muista tempauksista. Ja kyllä tiedän satavarmasti, toinen on tukioppilas ja suurin osa kavereista tyttöjä ja toinen "yksinäinen susi" joka ei mene tuollaisiin laumajuttuihin mukaan, ei ole ikinä mennyt.

Tietysti järkyttyisin jos kuulisin, mutta meillä on puhuttu naisten kunnioittamisesta ja tyttöystäviäkin on molemmilla ollut jostain 12v lähtien joten tietävät tyttöjenkin ajatusmaailmaa ja ymmärtävät miltä tuollainen tuntuu.

En tiedä millaiset pojat ja miksi tuollaista tekevät, ovatko tyyppejä joiden vaikea lähestyä tyttöjä normaalisti tai jotain häikkää miehisen identiteettinsä kehittymisen kanssa?

Vierailija
49/56 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tiedän, mistä omat poikani olisivat saaneet mallia ko. käytökseen.

Aviomieheni saattaa ohi mennessään puristaa mua tissistä tai pyllystä, ihan silkasta rakkaudesta, tai runtata mut seinää vasten ja pussata innokkaasti. Eikä tätä toimintaa lapsilta peitellä...

Ja tota se meininki oli koulussa 20 v. sitten, ei tartte mediaa ja nettiä syyttää.

Tosin vanhemman poikani kohdalla tilanne on vielä se, että tytöt juoksee sen perässä ja lällättää, ettei poika uskaltais pussata. Ikää 10 v.

Vierailija
50/56 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaiset pojat iske kiinni kaikkeen liikkuvaan, oli sitten minkä näköinen vaan?

Vähän taas haiskahtaa tämäkin aloitus...

Pojat iskevät niihin kiinni jotka ovat jo murrosikään päässeet (kehittyneet jo). Eli ei kaikkeen liikkuvaan.

Niin se oli omassakin nuoruudessa. Ne saivat huomiota joilla oli rinnat kasvaneet. Suurimmalla osalla ei vielä ollut seiskaluokalla. Siis minun aikaani.

Vierailija
51/56 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkavat pitämään koulussa kuria, saavat he äkäiset vanhemmat kimppuunsa. Koska eihän heidän ihanat pikkulapset mitään ilkeää tee.

Vierailija
52/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi tyhma poika lauma.

Vierailija
53/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullist. :-(...

Mutta jos olet ala ikane niin yleensa setutuu kivalta.

Mulle kavi kans tollee melkei.

Olin menossa likka tunnille lun poika tuli ja alko riisuu ja nuoleskelee

Ja toinen poika pitikii lantiosts ja puristeli.

Mutta ihmettelen miksi.

En ollu edes hirveen laiha tai mulla ei ollu kun

Hiukan isommat tissit.

Oisko neuvoo siskolle kun ne on totuutta ja tenhtavaa niin yksi poika puristelee taas sita siella kun se tekee tehtavan...

Neuvoi olla ahdistumatta jamenna mukaa niin

Poika tajuu etse ei ole mukavaa kun toinen ahdistelee ala paasta. Termkuin sisko.

Vierailija
54/56 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 23:03"]No sori jos kirjoitan joskus huonosti!

Mulla on englannin kielineen nappaimet!

Ja joku "korjaus ohjelma"

Kota ei saa pois!

Yritin kylla mutta ei auta.

(Pyydan vanhemmilta ni pa remman puhelimen).

T:ahdistelun sisko.

[/quote]

Suurimmassa osassa puhelimissa, ellen väittäisi että KAIKISSA, on asetuksissa mahdollista vaihtaa. Näin on ainakin Samsung, Lumia ja iPhone malleissa7560

Vierailija
55/56 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huawai taino joku romu kuiteski.

Ja vaihto ehtoja on vaan kolme.

Skype,huawai,adroit.

T:ahdistellun sisko.

Vierailija
56/56 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa että pojat keksii jotain hölmö.

Olen meidän luokan "pohja sakkia"

Koska olen hiljainen aika läski ja mun kamut jätti mut koska en halunnu olla totuutta ja tehtävää ja koska mun vanhemmat rajottaa mun elämää.

Olen 6luokalla ja painan 60kg ja olen 158 cm pitkä ja ihanne on 45kg!

Joten edes kehtaa käyttää toppia ja ritsikoita pelkästän.

Mitä teen mistä löydän pojan joka tykkäis tällä sestä tytöstä?!

Kun kaikki on jo pussannu jota kuta poikaa.

Voi mälsä.

Entiedä mitä tehdä.

T:Läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän