Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjä ahdistelevat teinipojat raivostuttaa!

Vierailija
06.09.2010 |

Itselläni on juuri seiskalle mennyt tyttö, joka on saanut kohtuullisen paljon naisellisia muotoja jo ennen yläastetta. Vaikka tyttö näyttää kaunottarelta, on hän yhä suurelta osin henkisesti pikkutyttö. Nyt yläasteelle siirryttyä ihmettelin, mistä tyttö on ollut ahdistunut. Luulin aluksi, että tyttöä kiusataan koulussa, mutta nyt onkin selvinnyt mistä kiikastaa. Koulun seiska-, kasi- ja ysiluokkalaiset pojat ahdistelevat tyttöäni harva se päivä! Kun olen päässyt tytön kanssa puhumaan aiheesta, on käynyt ilmi, että pojat mm. puristelevat tyttöni rintoja, ahdistavat häntä nurkkaan ja kopeloivat ja yksi poika oli tehnyt ns. yhdyntäliikkeitä pitääen tyttöä seinää vasten. Olen aivan raivoissani asiasta, en voinut kuvitella mitä kouluissa nykyisin tapahtuu!

Otin jo kouluunkin yhteyttä, mutta asiaan ei ole tullut muutosta. Ajattelin seuraavaksi ottaa yhteyttä suoraan poikien vanhempiin. Tunnen useamman pojan vanhemmat tytön ala-asteajoilta, joten tiedän hyvin, ettei valtaosan kodeissa varmaan voida kuvitellakaan mitä heidän pojat koulussa tekevät. Kyseessä on jo niin räikeä seksuaalinen häirintä, että jos siihen ei nyt puutu, pojille jää käsitys, että he voivat tehdä tytöille mitä haluavat. Miten voisin kertoa poikien vanhemmille asiasta niin, että he todella puuttuvat asiaan tuottamatta tytölleni lisäharmia?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä jo kuudennelle menevä lapsonen et vieläkään osaa kirjoittaa?

Vierailija
22/56 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRASTA! Rikosilmoitus todellakin! Ajatelkaa nyt , 13 vuotias vasta ja muutenkin rankkaa aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tytöt ahdistelee mun komeaa 10v. Kilpauimari poikaani, toki eivät kiinni käy.

Vierailija
24/56 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika kuin 42:lla.

Olen aivan pölmistynyt miten suorasukaisia nykyneitoset on.

Mun pojalle ( söpö ja komea) ihan järkyttäviä viestejä pukkaa. Halutaan halaamaan ja pussaamaan ja tyrkytetään itteensä.

Vierailija
25/56 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sori jos kirjoitan joskus huonosti!

Mulla on englannin kielineen nappaimet!

Ja joku "korjaus ohjelma"

Kota ei saa pois!

Yritin kylla mutta ei auta.

(Pyydan vanhemmilta ni pa remman puhelimen).

T:ahdistelun sisko.

Vierailija
26/56 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Vierailija
27/56 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2010 klo 22:56"]Itselläni on juuri seiskalle mennyt tyttö, joka on saanut kohtuullisen paljon naisellisia muotoja jo ennen yläastetta. Vaikka tyttö näyttää kaunottarelta, on hän yhä suurelta osin henkisesti pikkutyttö. Nyt yläasteelle siirryttyä ihmettelin, mistä tyttö on ollut ahdistunut. Luulin aluksi, että tyttöä kiusataan koulussa, mutta nyt onkin selvinnyt mistä kiikastaa. Koulun seiska-, kasi- ja ysiluokkalaiset pojat ahdistelevat tyttöäni harva se päivä! Kun olen päässyt tytön kanssa puhumaan aiheesta, on käynyt ilmi, että pojat mm. puristelevat tyttöni rintoja, ahdistavat häntä nurkkaan ja kopeloivat ja yksi poika oli tehnyt ns. yhdyntäliikkeitä pitääen tyttöä seinää vasten. Olen aivan raivoissani asiasta, en voinut kuvitella mitä kouluissa nykyisin tapahtuu!

Otin jo kouluunkin yhteyttä, mutta asiaan ei ole tullut muutosta. Ajattelin seuraavaksi ottaa yhteyttä suoraan poikien vanhempiin. Tunnen useamman pojan vanhemmat tytön ala-asteajoilta, joten tiedän hyvin, ettei valtaosan kodeissa varmaan voida kuvitellakaan mitä heidän pojat koulussa tekevät. Kyseessä on jo niin räikeä seksuaalinen häirintä, että jos siihen ei nyt puutu, pojille jää käsitys, että he voivat tehdä tytöille mitä haluavat. Miten voisin kertoa poikien vanhemmille asiasta niin, että he todella puuttuvat asiaan tuottamatta tytölleni lisäharmia?

[/quote]

Kappajako!

Vierailija
28/56 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste. Ota yhteyttä poikien vanhempiin. Todellakin haluaisin kuulla, jos oma poikani olisi noin idiootti ja varmasti asiaan puututtaisiin!

Vierailija
29/56 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otteko koskaa ollu pojan mallina mkun se piirtää alastii?

Miltä tuntu?

Jouduin ite sella seen ja mun piti mennä pojankaa ostamaan liivit.

Vierailija
30/56 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:12"]Otteko koskaa ollu pojan mallina mkun se piirtää alastii?

Miltä tuntu?

Jouduin ite sella seen ja mun piti mennä pojankaa ostamaan liivit.

[/quote]

Mene nyt pervo helvettiin!!

Vierailija
31/56 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sen "Läskin" tytön kannattaa kattoo peilin.

Oikesti oot hottis just sopiva ja ihanne on 53kg 13.v ja rinnat 70 ja housut/paidat 152-158 kokoa.

T:poika.

Vierailija
32/56 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että uhkaa rehtoria ja koulua rikosilmoituksella, ei auta asiaa loppumaan. Eihän se koulu tee kertomaasi vaan ne tyhmät pojat. Koulusta on aivan varmasti lähtenyt tieto asiasta ko nuorten koteihin mutta he mahdollisesti viis veisaavat asiasta kun oma mussukka aivan itkee kun hänestä semmoista valehdellaan ja että se tyttö on huora. Eli vain tekemällä ilmoitus suoraan poliisille voi auttaa. Koulun käytävillä on varmaan kameroita. Niitähän poliisi saa käyttää. Koulu on aivan aseeton jos kiusaajien vanhemmat ovat ilman järkeä.

Vierailija
33/56 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2010 klo 22:56"]Itselläni on juuri seiskalle mennyt tyttö, joka on saanut kohtuullisen paljon naisellisia muotoja jo ennen yläastetta. Vaikka tyttö näyttää kaunottarelta, on hän yhä suurelta osin henkisesti pikkutyttö. Nyt yläasteelle siirryttyä ihmettelin, mistä tyttö on ollut ahdistunut. Luulin aluksi, että tyttöä kiusataan koulussa, mutta nyt onkin selvinnyt mistä kiikastaa. Koulun seiska-, kasi- ja ysiluokkalaiset pojat ahdistelevat tyttöäni harva se päivä! Kun olen päässyt tytön kanssa puhumaan aiheesta, on käynyt ilmi, että pojat mm. puristelevat tyttöni rintoja, ahdistavat häntä nurkkaan ja kopeloivat ja yksi poika oli tehnyt ns. yhdyntäliikkeitä pitääen tyttöä seinää vasten. Olen aivan raivoissani asiasta, en voinut kuvitella mitä kouluissa nykyisin tapahtuu!

[/quote

Tee kaikista pojista lastensuojeluilmoitus. Tulee vähän vipinää vanhempien kinttuihin.

Vierailija
34/56 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Ja minkä kokoset yleensä ritsikat on 12.v:nä

Vierailija
35/56 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2010 klo 22:56"]

Itselläni on juuri seiskalle mennyt tyttö, joka on saanut kohtuullisen paljon naisellisia muotoja jo ennen yläastetta. Vaikka tyttö näyttää kaunottarelta, on hän yhä suurelta osin henkisesti pikkutyttö. Nyt yläasteelle siirryttyä ihmettelin, mistä tyttö on ollut ahdistunut. Luulin aluksi, että tyttöä kiusataan koulussa, mutta nyt onkin selvinnyt mistä kiikastaa. Koulun seiska-, kasi- ja ysiluokkalaiset pojat ahdistelevat tyttöäni harva se päivä! Kun olen päässyt tytön kanssa puhumaan aiheesta, on käynyt ilmi, että pojat mm. puristelevat tyttöni rintoja, ahdistavat häntä nurkkaan ja kopeloivat ja yksi poika oli tehnyt ns. yhdyntäliikkeitä pitääen tyttöä seinää vasten. Olen aivan raivoissani asiasta, en voinut kuvitella mitä kouluissa nykyisin tapahtuu!

[/quote]

Seiskalla oleva "tyttö" osaa huolehtia jo itsestään. Jos ei osaa niin se ei sitä koskaan opi. Todennäköisesti tyttösi on värittänyt tapahtumia aika rankalla kädellä.

Vierailija
36/56 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:44"]

[/quote

Tee kaikista pojista lastensuojeluilmoitus. Tulee vähän vipinää vanhempien kinttuihin.

[/quote]

Tuosta Ei ole mitään hyötyä

Vierailija
37/56 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.

Mun mielestä olet aika sopiva ja totanoin...

Ei kannata vertailla olet 158 cm pikä ja ihanne on 55 ei 45!

Ja en usko että teidän luokalla on 45 tai vämmän ja jos on

Niin mua hävettäis jospainaisin niin vähän.

Jos poijat kiusaa niin anna olla ja jos ne käy käsiksi tai ahdistelee niin sano ei jossei auta niin vaikka kilju kurkku suorana.

Ja se "pervo" mieti vähän mitä kirjotat tänne!

Vierailija
38/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitat, että jos tuo kiusaaminen ei lopu, teet rikosilmoituksen alaikäiseen kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä.

Yleensä tässä vaiheessa rehtorit heräävät toimimaan.

Vierailija
39/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot ottavasi yhteyttä poliisiin jos ei touhu lopu. Koulukiusaamistapauksessa jossa oli väkivaltaa mukana loppui siihen.

Vierailija
40/56 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kurja tilanne.

Tekisin niin kuin yllä ehdotetaan: ilmoittaisin rehtorille, että teen asiasta rikosilmoituksen, jos ei tuohon puututa ja kunnolla.

Vanhempana jos joku kertoisi minulle oman poikani käyttäytyvän noin tyttöjä kohtaan puuttuisin asiaan erittäin tiukasti. Ja olisin aivan kauhean pettynyt siitä, miten pieleen kasvatukseni olisi mennyt.

Jaksamista sinulle! Tyttärellesi myös jaksamista ja terveisiä, ettei kellään ole ikinä tosiaan oikeutta kohdella häntä tuolla tavalla.

(Ja ihan hiljaa tässä sanon myös, että jos joku tekisi noin nyt 8. luokkalaiselle tyttärelleni, niin ainakin ajatuksissani lähetteäisin 19-vuotiaan isoveljensä vähän tervehtimään kys kavereita. Oikeasti en niin kyllä tekisi, olisi täysin väärä ratkaisumalli. Mutta ajatuksella kyllä herkuttelisin.)